تحلیل بازیهای آنلاین



تحلیل بازیهای آنلاین
آخرین نظرات



چهارشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۰۴ ق.ظ

این مطلب شامل 41 مپ وار تاون هال 12 به همراه لینک کپی کردن مپ میباشد به روز شده در 1398/12/13

مجموعه مپ های وار تاون هال از 12 شهریور 98 با 31 Map به روز شده در 1398/12/13

مپ های وار تیم QueeN Walkers از کشور ژاپن با 5 Map

مپ های وار MCES از کشور فرانسه با 5 Map

رفتن به آخرین مپ ها

 

مجموعه مپ های شهریور 98

برای دریافت مپ وار و کلیک روی لینک حتما باید این مطلب را با گوشی همراه انتخاب کرده باشید.

مپ وار تاون هال 12 ای که در زیر میبینید مپی هست که توی سایت های خارجی خیلی مطرح شده و بیش از یک میلیون بار بازدید داشته. به نظر من تمرکز نیرو در نزدیکی تاون هال و نیز گول زدن حریف جزء نکات مثبت این مپ هست. تنها ایرادی که به نظر من این مپ داره قرار داشتن انبار ها در قسمت هایی هست که عملا حرکت حریف رو کند نمیکنه.

P1

از لحاظ تجربی این مپ، مپ خوبی هست و به احتمال زیاد شما توی وار هاتون باهاش برخورد خواهید داشت. برای کپ کردن مپ بالا که بهترین و قویترین مپ وار تاون هال 12 از سمت سایت معرفی شده اینجا کلیک کنید.

 


P2

 اینم مپی که توی کلن بار ها دوستان زدنش و موفق بود. برای دانلود کلیک کنید. (مپ بالا در مورخ 1398/06/12 اضافه شد.)

P3

برای دریافت مپ بالا اینجا کلیک کنید. اضافه شده در مورخ 1398/06/13

 

P4

برای دریافت مپ بالا اینجا کلیک کنید. اضافه شده در مورخ 1398/06/14

 

P5

برای دریافت مپ بالا اینجا کلیک کنید. اضافه شده در مورخ 1398/06/15

 

P6

برای دریافت مپ بالا اینجا کلیک کنید. اضافه شده در مورخ 1398/06/16

 

P7

برای دریافت مپ بال اینجا کلیک کنید. 1398/06/17

 

P8

برای دریافت مپ بالا اینجا کلیک کنید. 1398/06/18

P9

برای دریافت مپ بالا اینجا کلیک کنید. 98/06/19

 

P10

برای دریافت لینک بالا اینجا کلیک کنید. 98/06/20

 

P11

برای دریافت مپ وار بالا اینجا کلیک کنید. 98/06/21

 

P12

برای دریافت مپ بالا اینجا کلیک کنید. ۹۸/۰۶/۲۱

 

P13

برای دریافت چیدمان مپ بالا اینجا کلیک کنید. 98/07/12

 

P14

برای دریافت چیدمان بالا روی اینجا کلیک کنید. 98/07/13

 

P15

برای دریافت چیدمان مپ بالا اینجا کلیک کنید. 98/07/13

 

P16

برای دریافت چیدمان مپ بالا اینجا کلیک کنید.98/07/13

 

P17

برای دریافت چیدمان مپ بالا اینجا کلیک کنید.98/07/13

 

P18

برای دریافت چیدمان مپ بالا اینجا کلیک کنید.98/07/14

 

P19

مپ بالا از محبوب ترین مپ ها در میان بازیکنان بوده و برای همین احتمال 3 ستاره شدنش زیاد هست. هم خودم و هم چند تن از دوستان این مسئله رو دیدیم و پیشنهاد میکنم برای لیگ ازش استفاده نکنید. به زودی روش سه کردن این مپ رو بهتون آموزش میدم

برای دریافت چیدمان مپ بالا اینجا کلیک کنید.980719

این مپ و مپ پایینی به خاطر درخواست یکی از دوستان ایجاد شده. از ویژگی هاش میشه به پخش کردن نیرو ها در زمانی که از پایین به شما حمله میشه نام برد به دلیل وجود سه لایه دیوار دژکوب برای رسیدن به تاون هال باید مکس کنه و تو این فاصله سایر نیرو ها به سمت چپ و راست حرکت میکنند. و از اونجایی که این کانال باز هست نقرو ها به بیرون و اطراف مپ هدایت میشن و دژکوب بدون پشتیبانی وارد میشه محل کستل و کویین و اینفرنو ها میتونه شما رو برای کشتن حریف کمک کنه و در بدترین شرایط با دو ستاره کار تموم میشه. اگه به این مپ ها علاقه دارید و مکس هستید میتونید ازش استفاده کنید و احتمال ۳۵ درصد هست که شما یک ستاره بیشتر از دست ندید.

 

P20

برای دریافت چیدمان بالا اینجا کلیک کنید. 980721 مپ دست ساز و توسط خودم ساخته شده است.

این مپ تست شده و از ویژگی هاش اینه که به سختی دو میشه. محل ایکس بو ها و فاصله کمشون موجب میشه که کویین بار ها مورد هدف قرار داده بشه و اسپل ها و رویال کلاک کویین رو بسوزونه. اگه تاون هال شما آخرین ارتقا ها رو هم داده باشه میتونین با خیال راحت ازش استفاده کنید تنها باری که سه شد حمله از سمت بالا بوده. 

به خاطر موقعیت کویین و کینگ و اینفرنو های بالا بعد از حمله ارتش باقیمونده به راحتی از بین میره و مانع از سه شدن شما توی حمله های با استارت از پایین میشه.

 

P21

مپ بالا از محبوب ترین مپ ها در میان بازیکنان بوده و برای همین احتمال 3 ستاره شدنش زیاد هست. هم خودم و هم چند تن از دوستان این مسئله رو دیدیم و پیشنهاد میکنم برای لیگ ازش استفاده نکنید. به زودی روش سه کردن این مپ رو بهتون آموزش میدم

 

امیدوارم ازش لذت ببرید. برای دریافت این ابر مپ اینجا کلیک کنید.98/07/23

 

P22

برای دریافت چیدمان مپ بالا اینجا کلیک کنید. 980727

 

P23

این مپ رو توی یکی از وار ها باهاش برخورد کردم. مپ انقدر قوی بوده که ۵ نفر از ۱۰ نفر اون رو برای وار گذاشته بودند. و البته نتیجه اش رو هم گرفتن و ما رو با یک ستاره اختلاف بردند.

توی لیگ وقتی ازش استفاده کنید حریف فکر میکنه که تسلا ها دور تان هال هست ولی وقتی محاسباتش به هم میریزه سخت میتونه به تاور برسه و یا سه ستاره کنه. البته اگه هم از سمت تاون هال بیاد که وقتی به توپخانه عقاب برسه باید با کینگ و کویین و پنج تا تسلا مواجه بشه.

برای دریافت چیدمان مپ بالا اینجا کلیک کنید.1398/08/04

 

P24

مپ بالا تشابهات زیادی با مپ P16 داره. ولی اگه من باشم همون مپ P16 رو انتخاب میکنم شاید دلیلش سه لایه دیوار دور تاون هال باشه. خوبی این گونه مپ ها بیشتر توی لیگ دیده میشه توی تاون هال هایی که وسط هستند همونقدر که احتمال 3 ستاره شدنشون بالا میره احتمال خطای بازیکن و یه ستاره کردنش هم بیشتر میشه.

برای دریافت چیدمان بالا اینجا کلیک کنید. 1398/08/10

 

P25

این مپ به شما توصیه نمیشه دلیل قرار دادنش در انجا این بوده که توی سایت های خارجی این مپ زیاد کپی شده و احتمال استفاده اش در مقابل شما زیاد هست. کپیش کنید و با دوستان برای زدنش تمرین کنید. یه راه سه ستاره کردنش اینه:

ساختمون های وسط در دو ضلع چپ رو بزنید و با بولر هیلر و سایر قهرمان ها (البته با دژ کوب) از گوشه چپ به سمت تاون هال حرکت بدید. سه شدن این مپ با مقداری دقت برای همه امکان پذیره.

برای دریافت چیدمان بالا اینجا کلیک کنید. 1398/08/10

P25

برای دریافت چیدمان مپ بالا اینجا کلیک کنید. 980812

P26

مپ بالا برای لیگ مناسب هست چون سه ستاره شدنش واقعه سخت هست. قرار داشتن اینفرنو ها به صورت تک و با فاصله زیاد بسیار کاربردی هست و برای زدنش نباید از ویچ، بالون، خفاش و یا سربازهای ریز استفاده بشه. تو بهترین حالت با الکترو دراگ میتونید دو کنیدش. توی کلن اگه مپ خوب ندارید به اعضا بگید این رو استفاده کنن سه ستاره نمیشه. مپ رو دستی از روی لیگ قبلی ساختم.

برای دریافت مپ بالا اینجا کلیک کنید. 1398/08/14

 

P27

اینم یه مپ جدید به قرار گرفتن جای اینفرنو ها و ویزارد تاور ها دقت کنید. اگه شما هدفتون زدن توپخانه عقاب باشه شاید باید بیخیال تاون هال بشید.

به دلیل قرار داشتن ایردیفنس ها در کناره های مپ این مپ رو میشه با زدن دو ایر دیفنس جانبی (پایینی یا بالایی و یکی هم کنار تاور) با کوئین و حمله الکترو دراگون سه ستاره کرد. ولی برای دفاع برای نیرو های زمینی سازو کار بهتری داره. به زودی نحوه سه ستاره کردن این مپ رو براتون شرح میدم. ممنون از راهنمایی آقای سهیل

 

برای دریافت چیدمان مپ بالا اینجا کلیک کنید.1398/08/16

 

 

P28

این  مپ رو یکی از دوستان بازدیدکننده سایت فرستاده . هیچ تحلیلی روی مپ نمی کنم. مپ کاملا دست ساز هست. و پیشنهاد ما اینه که حتما تست بگیرد و بعد استفاده کنید. ‌با تشکر از کیارش از کلن amiran iran لول کلن ۱۷

 

برای دریافت چیدمان بالا اینجا کلیک کنید.

 

 

P29

1398/12/13

این سبک مپ با تغییرات جزئی بارها تکرار شده (نسخه های P27 و P25) و نسخه های متفاوتی ازش ساخته شده امیدوارم به درد شما بخوره. 

برای دریافت چیدمان بالا اینجا کلیک کنید.

 

P30

1398/12/13

    مپ بالا برای دوستانی که به تاون هال وسط علاقه دارند مناسبه. از توی اتک ها قبیله ای قبلی برداشتم. و توی کلن روبرومون بارها ازش استفاده شده بود. ساختمان های کمی در نزدیکی ساختمان های دفاعی وجود داره و این میتونه درصد کمتری رو به حریف بده. اینکه اینفرنو ها چند تایی باشه به نظرم جالب تر میاد و میتونه مفید تر باشه خودتون اصلاحشون کنید.

     برای دریافت چیدمان بالا اینجا کلیک کنید.

P31

1398/12/13

   توی لیگ قبلی این مپ جلومون بود (14 مپ از 20 مپ حریف این مپ رو انتخاب کرده بودند و دوم شدن توی لیگ)و منم مپ 26 رو داشتم صبر کردم اونا بزنن تا مثل خودشون این کار رو کنم. با دژکوب از سمت توپخانه عقاب اومدن و یک پکا و یک کینگ، دژکوب دیوار رو خراب کرد و کویین رو تو فرستاد و تاون هال رو انداختن بعد با هوگ و اسپل هیل مپ جمع شد (اینفرنو ها روی سینگل بودند و هوگ ها مکس یودند)

منم مثل خودشون خواستم بزنم که تسلاها بیرون اومدن و دژکوب رو آب کردن و تا به خودم بیام چون دیوار تخریب نشده بود تاون هال رو نتونستم بزنم و هوگ ها هم کاری نتونستن بکنن و بازی رو با یه ستاره تموم کردم.

خلاصه اینکه من این مپ رو به شماره 26 ترجیه میدم.

 

     برای دریافت چیدمان بالا اینجا کلیک کنید.

 

 

 

دوستان نظرات شما باعث دلگرمی ماست....

 


 

 

تیم QueeN Walkers از کشور ژاپن در ماه جون 2019 (اوایل تیرماه 1398) به موفقیت های زیادی در مسابقات ESL Clash رسیدند و بعد از جستجوهای زیاد تونستیم به مپ های وار اونها برسیم.

خیلی از سایت ها لیستی از مپ هاشون رو در اختیار شما قرار میدن و شمارو با چند ده مپ مختلف تنها میزارن با اینکه گزینه هاتون زیاد میشه ولی استانداردی وجود نداره که بهتون بگه چه مقدار این مپ ها کاربردی هستند مسابقات ESL CLASH تا حد زیادی این مشکل رو براتون حل کرده و مپ های واقعا کاربردی رو بهتون معرفی کرده که همگی از استاندارد های بالایی برخوردار هستند.

درضمن جهت دریافت چیدمان مپ ها میتونید فقط لینک زیرش رو کلیک کنید و توی بازی ازش استفاده کنید نیازی به چیدمان دستی نیست.

 

 

A1

برای کپی کردن نقشه A1 تاون هال 12 در یکی از مپ های کلش آف کلنز روی این لینک کلیک کنید.

 

A2

برای کپی کردن نقشه A2 تاون هال 12 در یکی از مپ های کلش آف کلنز روی این لینک کلیک کنید.

 

A3

برای کپی کردن نقشه A3 تاون هال 12 در یکی از مپ های کلش آف کلنز روی این لینک کلیک کنید.

 

A4

برای کپی کردن نقشه A4 تاون هال 12 در یکی از مپ های کلش آف کلنز روی این لینک کلیک کنید.

 

A5

برای کپی کردن نقشه A5 تاون هال 12 در یکی از مپ های کلش آف کلنز روی این لینک کلیک کنید.

 

 

این دومین سری از مپ های وار تاون هال ۱۲ هست که براتون قرار دادم. حالا نوبت   تیم MCES از فرانسه است که برندگان مرحله مقدماتی ژوئیه مسابقات قهرمانی جهان Clash of Clans شدن و در ماه اکتبر امسال دوباره در فینال ESL برگذار خواهد شد و ما مپ های جدیدی رو از اون مسابقات براتون منتشر خواهیم کرد.

B1

برای دریافت مپ B1  اینجا کلیک کنید.

 

B2

برای دریافت مپ B2 اینجا کلیک کنید.

B3

برای دریافت مپ B3 اینجا کلیک کنید.

 

B4

برای دریافت مپ B4 اینجا کلیک کنید.

 

B5

برای دریافت مپ B5 اینجا کلیک کنید.

 

مپ های بالا همگی از کل اندازه صفحه استفاده کردند. این باعث میشه تا حریف توی زمانبندی و مکان انداختن کارت هاش دچار مشکل بشه.

فواصل قرار گرفتن ساختمون های دور طوری هست که الکترو دراگون ها نتونن راحت ساعقه های زنجیره ای بزنن. تمامی سواپرها به صورت استاندارد در وسط مپ قرار دارند و در دو طرف تولید باد میکنند. این کار باعث کند شدن کار حریف میشه. توی مپ هایی که جاهای دیگه دیده بودم تعدادی از سواپر ها در اطراف و یا در یک جهت کار میکردند.

مپ های بالا نکات زیادی داره و هرکدوم ویژگی های خاص خودشون رو دارند. شاید بهتر باشه هر کدوم رو در مطلبی جداگانه مورد بحث قرار بدیم.

نکته ای که هست اینه که شاید فکر کنید این مپ ها با درصد بالایی 2 یا سه ستاره شده ولی فراموش نکنید که از این مپ ها در مسابقات جهانی استفاده شده پس شک نکنید و تا توی 4 5 تا وار ازشون استفاده نکردید نمیتونید به راحتی بهشون ایراد بگیرید.

امیدوارم سایت های دیگه هم از این به بعد لینک مپ ها رو به کاربرانشون بدن تا مثل قبل کاربرا از روی عکس و با چشم ساعت ها صرف طراحی یک مپ نکنند. حال اینکه اون مپ واقعا کاربردی باشه یا نه.

خواهشی از دوستان داشتم اونم اینه که اگر از این مپ ها استفاده کردید حتما نظرتون رو در مورد این مپ ها بزارید تا راهنمایی برای سایرین باشه.

 

نظرات  (۵۳)

با سلام

اول اینکه سپاس از سایت خوبتون. مطالب بسیار مفید و کاربردی هستن.

در ثانی یه خواهشی ازتون داشتم. تعداد و تنوع مپ هایی که گذاشتین خیلی زیاده و انتخابو سخت میکنه. اگه براتون امکانش هست، لطف کنید راهنمایی کنید برای افزایش کاپ (تروفی) کدوم رو مناسبتر میدونید؟ در کل به نظر خودتون کدوم مپ بهترینه؟

ممنون میشم جواب بدین

پاسخ:
شماره P31 رو من الان دارمن استفاده میکنم
ازش جواب گرفتم شدید به مدت مدید.

اگه مپ دیگه ای رو بهتر دیدم این پاسخ رو پاک میکنم

سلام روزتون بخیر. ایشالا که سلامت باشی. داداش نمیخوای به روز کنی مپارو ؟ تاون ۱۳ اومده ها. شاد و پیروز باشید

پاسخ:
:)))
توی چند تا بازی دیگه گیر کردم بازی 
call of diuty 3 
War robots
clash royal
Age of Z

ایول دمتون گرم

سلام مپ p19 چطوری میشه سه کرد منی وقتی این مپو میزنم همیشه تک میکنم از هر طرف میزنم تک میشه میشه گفت با چه ترکیبی این مپو بزنیم

پاسخ:
یه مطلب براش گذاشتم که آخرین مطلب من هست.
میتونید بخونیش.
به زودی لینکش رو زیر همون مطلب میزارم

لطفا مپهای جدید بزارید اینا دیگه بدرد وار نمیخوره اگه میشه مپ هایی برای حفظ کاپ بزارید یابرای حفظ منابع اینجا انگار فعال نیست چون خیلی وقته دارم تو این سایت میام و هیچ مپی جدیدی نیومده واین نشون میده مدیر هیچ فعالیتی نداره 

پاسخ:
حق  با شماست.
تاون هال دارم آپ میکنم و میخوام برم سطح 13 قبل اینکه ساختمونی بسازم 20 مپ خوب توی سایت قرار میدم.
عذر خواهی  میکنم بابت اینکه تغریبا از آبان امسال مدتی هست دل و دماغ نوشتن مطلب جدید رو نداشتم.

سلام لطفا مپ هاتون رو زود به زود بروز کنید ممنون

پاسخ:
حتما

سلام واقعا از زحماتتون کمال تقدیر و تشکر میکنم و خدا خیرتون بده💐

با سلام ممنون از مپ های مختلف و فوق العادتون لطفا مپایی ک واسه لیگ معرفی میکنید تان وسط باشه که توی لیگ یک ستاره ها تفاوت هارو رقم میزنه همچنین میخاستم خاهش کنم یکم مپاتون بروز تر کنید اکثر این مپارو باهاش قبلا وار برخورد داشتم 

سلام مجدد،اینکه عرض کردم جواب دوست عزیزمون نبود که فرمودن راحت ۳میشه،خواستم بگم یه مقدار تغییر واسه هر مپ خوبی لازمه که بسته به نظروتحربه ی خود طرف داره،بازم ممنونم

باسلام وتشکر بابت زحماتتون،مپهایی که میزارید وپیشنهاد میکنید خیلی عالیه،من تقریبأتمامشونو امتحان کردم،ولی مپ پی۲۷رو یه مقدار تغییردادم وجالبه که الان حدود۹روزه که هیچکس توی لجند نتونسته ۳ستاره بزنه،واکثرأ بایک ستاره برمیگردن،البته دوستاره هم چندین بار شده ولی بادرصد کمتر از شصت ونهایتأ۷۰،بهتون تبریک میگم وکارتون عالیه،لطفأمپهای جدید بیشتر بزارید،سپاسگزارم

پاسخ:
حتما

سلام مجدد، البته مپایی که تو این سایت هست بهترین مپایی هست که تا حالا تو سایتا دیدم اونم با اختلاف، ولی بنظرم برای هر مپی که میزارید یه توضیحی بدید مثه نقاط قوت و ضعفش تا بچه ها گیج نشن تو انتخاب و هر کس نسبت به اون چیزی که میخواد مپ مورد نظرشو انتخاب کنه، مثلا الان خیلیا دنبال مپ انتی الکترو هستن 

با سلام مپ p26 که گفتین سه نمیشه با ترکیب بولر و هوگ از طرف کویین ک بزنیدش راحت سه میشه من چندین بار اینو سه کردم

پاسخ:
سه میشه ولی سه کردنش کار هر کسی نیست.
من مینویسم سه نمیشه و منظورم این هست که به سختی سه نمیشه. مپ مورد نظر واقعا مپ خوبی هست و سه کردنش کار هرکسی نیست.
 حقیقت اینه که شما هیچ مپی رو نمیتونید بگید سه نمیشه و اگر مثال نقضی داری برای خودت نگه دار چون تو سایت بزارمش خیلی سریع راه سه کردنش معلوم میشه. ولی اگه ازش مطمئنی لینک بده.
بهترین مپ مپ دستسازه که همیشه تازگی داره

مپ p17 با اینکه 2 میشه ولی بیشتر به زحمت میندازه حریفو درصد کمتری میگیرن تو کاپ بالایه 5500

پاسخ:
حق با شماست

ولی اونم بالاخره سه میشه.
سهیل جان سر این مپ هایی که گذاشتم هفته ای سه تا فحش شیک میخورم که نگو و نپرس 😣
شیطونه میگه مطلب رواک کنم. هر مپی سه میشه.

هر مپی رو به سه چهار روش میشه سه کرد شاید کمتر و بیشتر ولی توی تروپی گرفتن نیروهایی که برای سه کردن لازم هستند رو دراختیار ندارید و البته زمان کمی برای فکر کردن یا مشورت دارید.پس طبیعی هست چیزی که گفتی.

بیشتر مپایی که اینجان با اینکه خوبن بالایه 80 درصد میخورن خودت امتحانشون کن اول

پاسخ:
سهیل جان حق با شماست.
این مپ ها شاید نصفشون رو توی سایت های خارجی پیدا کنی. یه دلیل اینکه اینجا گذاشتم اینه که آرشیو کاملی از این مپ ها در دسترس همه باشه. دوستان تمرین کنند و این مپ هایی که حتما توی وار ها و یا لیگ ها باهاشون رو برو شدید رو برای تمرین به اشتراک بگذارید. منظورم اینه که نه برای وار بلکه برای تمرین ازش استفاده بشه.

مپ اخری p27 رو گذاشتم تان 12 مکس هستم مثه اب خوردن تو لجند سه میشه

https://link.clashofclans.com/fa?action=OpenLayout&id=TH12%3AWB%3AAAAAOwAAAAFF8nnlfY-QBst90KezEk97

پاسخ:
سپاس محمد جان امشب یا فردا شب حتما میزارمش برای دوستان.
اگه اسم اکانت یا کلنت هم خواستی بگو توی پست بنویسم.

سلام ممنون از مپای خوبتون من یدونه مپ دست ساز چیدم خوب هم هست چطور میتونم بهتون نشونش بدم؟ 

پاسخ:
سپاس
توی قسمت مپ هات برو. همونجایی که مپ وار یا مپ بازیت رو انتخاب میکنی.
سمت راست اشتراک گذاری رو بزن و اولین گزینه رو انتخاب کن
حالا لینک مپت توی کلیپ بوردت هست. اون رو برای من توب یه نظر past کن.

عالییی. مرسی که انقدر به روز هستین

سلام.

من مپ 19 رو چیدم توی وار لیگ با ترکیب ۲ تا دراگ برقی و بقیه نیرو زمینی ۳ شد .

دفاعی هام همشون مکس مکس هستن .

لطف کنید مپی بزارید که اصلا ۳ نشه برای وار لیگ میخوام.

پاسخ:
ممنون از نظرت و اینکه گفتی مپ برات کاربردی نداشته. حقیقتش اینه که منم استفاده کردم و همینجوری شد ولی زمان تست توی کلن یه نفر بعد از 5 بار اتک موفق شد 98% دو ستاره کنه.
حتما توی توضیحات مپ مینویسم که سایر دوستان به مشکل  نخورند.
مپ آخر رو ببین به نظرم به کارت بیاد. 98/08/16 زمانی هست که قرار دادمش.
مپ هایی که مدت زیادی توی سایت های مختلف باشند راه زدنشون لو میره و توی واری که ۱۵ نفری هست بالاخره یکی پیدا میشه که بزنتش. باید مپ های جدید استفاده کنی یا مپ های دست ساز. 
قبل هرچیزی مپ هایی که برات مهم هستند رو بردار بعد یک روز توی وار درخواست مبارزه بزن ببین مپش خوبه یا نه. این کار رو از هر سایتی که میگیری باید انجام بدی.
مزیت قراردادن این مپ ها حتی اگه آشغال باشن اینه که اگه توی وار حریفی بهت خورد میتونی مپش رو تو آرشیو پیدا کنی و بعد بهش حمله بدی

دمتون گرم. داداش.  خیلی مردی.  بهترین. مپ هارو دا ری.  

 فقط.    خاستم از شما تشکر کنم.     که خیلی زحمت کشیدی.   

 دستو میبوسم. داداش.     دست درد نکنه 

پاسخ:
چاکریم.
امیدوارم مپ ها مفید باشن برات.
مپ آخری که امروز گذاشتم رو حتما ببین

مپ شماره 161622،هیدن تسلا نداره؟یا شما فراموش کردید قرار بدهید

 

پاسخ:
در تاریخ 1398/06/21  دو تا مپ قرار دادم که هر دو تسلا دارند. احتمالا مپ اول 1398/06/21 رو میگید که با کمی دقت میتونید تسلا ها رو اطراف مپ پیدا کنید.
مپ اگه کامل نشده باشه کد دانلود نمیگیره.

سپاس از نظرتون

سلام میشه لطفا وخواهشا روشهای مختلف سه کردن تان دوازده مکث توی وار رو با توضیح روی عکس بیان کنید لطفا 

 

سلام

برادر پدرام انتخاب شما برای لیگ کدوم هست؟

پاسخ:
من از همه این مپ ها مپ 19 و مپ 21 روترجیه میدم که البته مپ 21 کپی شده و در خیلی از سایت ها وجود داره ولی به نظر من هنوز هم مپ خوبی هست.
اجازه بده زیاد در این مورد حرف نزنیم چون توی لیگ احتمال این که تیمهای ایرانی با هم روبرو بشن هم هست و دوستان کلن از من ناراحت میشن D:

اقا تسلا هاشو وایر بمبها خیلی مهمه جاهاشون ولی اصلا نیستش ببینیم کاش یه عکس از زمان از هیدن دراوم

دنشون هم میزاشتی

پاسخ:
توی لینک هست.
ولی چشم برای اینکه اون یه مپ رو بتونید توی سایت بررسی کنید تصویر رو تغییر میدم امشب.

ممنون از نظرتون تا فردا اصلاح میشه.

اصلاح شد.

دمتون گرم. اگر امکانش هست مپهای بیشتری را بزارید. بازم تشکر

پاسخ:
حتما
مپ های بیشتری میزارم.
از اونجایی که داریم نزدیک مسابقات لیگ جنگ های قبیله ای میشیم باید ۷ ۸ تا مپ توپ بزارم.
باید بگم سعی میکنم هر روز یکی تا پایان بزارم تا کمک دوستانی باشم که دنبال مپ هستند.

سلام و ممنون بخاطر زحمتتون،مپ 980721کپی نمیشه،یعنی برمیگرده روی مپ بالا واونو کپی میکنه.اگه زحمت نیست درستش کنید،بازم ممنونم

پاسخ:
بله ممنون بابت راهنمایی
مپ اصلاح شد.

سلام بعضی از مپ ها رو کپی میکنیم جا بجا میاد یعنی یه مپ دیگه میاد

سلام ممنون بابت عکس های خوبتون 

 

یه سوال بنظرتون برای بالا بردن کاپ و موندن در سطح لجند این مپها جواب میدن...

بنظر خودتون کدام یک از این مپها برای کاپ بالای لجند مناسبه.

 

پاسخ:
توی یه سری از سایت های روسی و چند تا سایت دیگه که میگشتم همین کار رو کرده بودن. یعنی چند تا و نه همه مپ های وار رو برای لجندز انتخاب کرده بودند.
مپ آخری p21 رو بردار به زودی یه مطلب برای مپ های تروفی میزارم.
۲۳ مهر ۹۸ ، ۱۶:۵۷ یاسرعبادی

سلام میشه مپ وار تان ده و نه هم با لینک کپی بزارید

پاسخ:
حتما عزیز

سلام بر ادمین بزرگوار. یه سری مپ هست ک تاون هال در وسطش قرار داره. خودم چند باز زدم و یک کردم. امکانش هست ک مپهائی که تاون هال وسط قرار داره هم بزارید؟ با سپاس فراوان

پاسخ:
بله چند تا میزارم برات.
ولی یه سری مشکل هست.
 اونم اینه که تاون هال وسط باشه مپ قرینه در میاد و زدنش راحت میشه.
از طرفی با کویین واک میشه مپ رو دور زد و یا دژکوب  سریع تر به مرکزش رسید.
دو ستاره شدنش با کویین واک با درصد زیاد میشه.
سه ستاره شدنش راحت تر هست.
ولی جسارتا برای کسی که مبتدی باشه یا سرباز ضعیف داشته باشه یا کویین واک نتونه بره یه ستاره بیشتر گیرش نمیاد.
مپ p19 رو برای شما گذاشتم و برای تنوع سایت اگه مپ جالبی دیدم هم براتون توی سایت قرار میدم
سپاس از نظرتون

ممنون از راهنماییتون. من ۱۲ مکسم. البته أگه جسارت نباشه. ولب أگر بشه دوستان و اللخصوص شما به مپها ستاره بدین انتخاب برای من و دوستان بسیار آسونتر میشه. با سپاس فراوان از وقتی ک میزارید

 

پاسخ:
این کار زمان بر هست ولی چشم.
من توی چند تا کلن اکتیو هستم و مپ هایی روکه توی وار ها استفاده کردند رو براتون میزارم.
مپ هایی که میگیرید رو حتما چلنج بزارید قبل وار

ادمین بزرگوار. با عرض سلام و خسته نباشید. اگه لطف کنید و نظر شخصیه خودتونم در مورد اینکه کدوم مپ نسبتأ از بقیه بهتره بزارید راحت تر میشه تصمیم گرفت. با تشکر

پاسخ:
سپاس
بله حتما

اینکه کدوم مپ ها بهتره باید بگم بستگی به این داره که چه ساختمون هایی رو ارتقاء دادی و ویژگی مپ چیه به طور مثال اگه تمام تسلا ها بنا به هدفی در نقطه ای آماده شده باشه (به منظور ساخت تله) و شما تسلا هاتون مکس نباشه خوب به مشکل میخورید. پس قبل انتخاب مپ باید به این نکات که دیوار ها تسلا ها و ایکس بو و ... شما توی مپ تاثیر داره یا نه دقت کنید.
چیز دیگه این هست که شاید مپ های مسابقات جهانی مناسب تر باشه ولی باید بدونید که اون مپ ها رو هم میشه بعد از مدتی تو هر سایتی پبدا کرد و راه سه ستاره کردنش برای افرادی که به این بازی علاقه دارند پیدا میشه.

توی لیگ ها سعی کنید فقط سه ستاره نشید باقیش مهم نیست.
باز هم اگر تونستم به مپ ها ستاره میدم تا شما راحت تر انتخاب کنید.

ادمین محترم سایت. واقعأ دم شما گرم. بسیار زحمت کشیدین. ایشالا همیشه موفق باشید👌👌ممنون از سایت بسیار خوبتون

 

ممنون و خسته نباشید دمت گرم

برا اون یکی هم مپ هست ؟

پاسخ:
بیلدربیس منظورتون هست؟
سرچ گوگل بزن مپ بیلدر هال ۹

داداش سلام.  لینک مپ p12 کی میزارید ؟؟؟

پاسخ:
الان میزارم

با سلام ممنون از مپ های خوبتون من خودم لیدرم مپ بچه های کلن خراب بود واسه وارلیگ اینارو گذاشتیم به لطف شما اول هم شدیم فقط ی خواهش داشتم ازتون کاش مپ هاتون زود به زود بروز رسانی بشه چون من واقعا از این سایت خوشم میاد و هرروز چک میکنم شاید بروز رسانی شده باشه ک نمیشن

پاسخ:
چشم به خاطر نظرتون امروز ۷ مپ میزارم 😉🤗👍

دست خوش دارید👌👌دمتون گرم. موفق باشید. لطفأ مپهای جدید هم بزارید. با سپااااااس از شما

 

 

 

پاسخ:
حتما سعی میکنم چند تا مپ جدید تو این هفته بزارم براتون

با سلام میخواستگ تشکر کنم ازتون که به این حالت که به راحتی میشه مپهارو کوپی کرد در اختیار ما قرار میدین.

پاسخ:
ممنوم محسن جان

قابل نداشت

ممنون بخاطر مپ ها و لینکشون

صفحه رو نمی بندم تا کمکت کنم بیای رنک یک گوگل

پاسخ:
سپاس

سلام  و ممنونم  عزیزم  بخاطر سایت خوبتون  و مپ های خوب تر تون  👍🏻🌹

سلام ممنون برای نقشه های خوبی که برای تان ۱۲ گذاشته بودید .. لطفا برای تان ۱۲ نقشه هایبرید و تروفی هم بزارید.. ممنون

آقا ایول داری

تنوع مپ هاتون عالیه لینک هم که داره دمت گرم

اقا دمتون گرم خدایی سایت فوق العاده مرسی مدیر

سلام

ممنون از زحماتتون

مپ شماره ۱ رو کپی کردم 

ولی مپ ۲ کپی نمیشه و همون مپ قبلی میمونه

پاسخ:
سلام پیام جان

به روی چشم اصلاحش میکنم. و توی همین پیام پاسخ میدم.
جهت مشخص شدن نام مپ ها هم براشون نامگذاری میکنم.

فکر کنم مپ A2 مد نظرتون بود که اصلاح شد. این مپ از دیرباز دارای این خطا بوده ممنونم که یاد آوری کردید.

سلام ممنون از زحمات اون میخاستم بدونم مپه وار تان ۲۱جدید کی میزارین ممنون میشم جواب بدین

پاسخ:
درسته الان چهار هفته است که مپ ها رو تغییر ندادم. 
دلیل قرار ندادن مپ های جدید کیفیت مپ هایی هست که میبینم و نمیخوام هر مپی رو بدمن تست و یا تائید قرار بدم.
توی هفته جدید سعی میکنم چند تا از مپ هایی که توی کلن خودم و دوستان تست شده رو قرار بدم. و یا اگه خبری از مپ های مسابقات ESL کلش  بود حتما قرار میدم.
سپاس از نظرتون
عاالیه مپا ، بالاخره از دست مپ چیدن از رو عکس راحت شدیم
پاسخ:
قابل نداشت.
فقط مپ آخری مشکل لینک داره که دارم روش کار میکنم
لایک
۰۷ مرداد ۹۸ ، ۰۹:۱۵ میر امین شاهپوری
خیلی ممنونم چشام درد گرفت از بس از رو عکس مپ ها رو طراحی کردم.

سه تا وار مپ شماره دو رو استفاده کردم. یه بار دو ستاره شد و بقیه یک ستاره. 


لایک
عالی بود. با یه کلیک مپ چیدم.مرسییی
سلام میخواستم بدونم چطور چند اکانت داشته باشم در کلش اف کلنز این اکانت خودم رو خریداری کردم ضمنن گوشیم ایفون هستش
پاسخ:
متن زیر رو گوگل کن و اولین مطلب رو باز کن
چرا من هر نقشه ای انتخاب میکنم یه چیز دیگه میاره
پاسخ:
سلام امیر جان.
لینک ها رو چک کردم.
مپ های شماره یک و دو و سه  درست هستند.
درمورد مپ های شماره ۴ و ۵ حق رو به شما میدم.
سعی میکنم امشب مشکل رو حل کنم. یا لینک رو درست کنم یا تصویر رو.
سپاسگذارم از ایرادی که گرفتی.

مورد 4 هم اصلاح شد.
لایک ممنونم
سلام
لینک خرابه؟
پاسخ:
برادر از گوشی وارد سایت شو و روی لینک ها کلیک کن بازی کلش باز میشه و مستقیم صفحه نقشه باز میشه و بازی ازت میخواد یکی رو کپی کنی روی یکی از مپ هات (چه برای مپ معمولی و چه برای وار) یکی رو انتخاب میکنی و ذخیره میکنی.

اگه سایت رو از PC باز میکنی، فکر کنم اگه کلش رو روی PC بتونی باز کنی هم مشکلی نباید داشته باشی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی