تحلیل بازیهای آنلاین



تحلیل بازیهای آنلاین
آخرین نظرات



چهارشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۷، ۰۳:۱۹ ق.ظ

ساختمان ها در بازی SimCity به چهار دسته تقسیم میشن:

1_ ساختمان های مسکونی

2_ ساختمان های خدماتی (شامل پارک ها، پلیس، خدمات پزشکی، تولید برق و ...)

3_کارخانه ها که مواد اولیه تولید میکند


4_ساختمان هایی که طی فرایندی محصولات جدیدی از مواد اولیه میسازند 


روش های کسب درآمد در بازی SimCity:

1_ تکمیل کردن ساخت و ساز ها

2_ دریافت پول از شهرداری

    با ارتقاء ساختمان های مسکونی جمعیت بیشتری در شهر سکونت پیدا میکنند و با بالا نگه داشتن میزان شادی آنها میتوانید پول زیادی بدست آورید. اگر میزان شادی ساکنین شما متوسط و یا کم باشد باتوجه به عکس زیر به صورت لگاریتمی درآمد شهر کاهش پیدا میکند.



3_ فروش لوازم در بازار

شما باید همیشه انبار های خود را ارتقاء دهید و با افزایش ظرفیت انبار ها سرعت پیشرفت خود را بالا ببرید. زمانی که از کالایی زیاد داشتید آن را به بالا ترین قیمت به فروش برسانید و نگران از دست دادن آن نباشید چرا که قیمت کالا ها دارای کف قیمت و سقف قیمت میباشند و اگر با بالاترین قیمت وسیله ای را بفروشید میتوانید در آینده همان کالا را با همان قیمت به سادگی پیدا کنید.

خرید و فروش لوازم در بازار را به سرعت فرابگیرید تا به سرعت پیشرفت کنید.


4_ تهیه کردن نیاز های ساکنین و کمک به تعمیرات شهر

     شما به عنوان یک شهردار مسئول تهیه تجهیزات مراکز خدمات شهری هستید البته این کمک شما بدون پاداش نخواهد بود. گاهی میزان پاداش به ضرر شماست ولی در کل این پاداش ها بیشتر از قیمت اجناس اهدا شده میباشد.


5_ ساختن بندر و مبادله کالا 

     ضلع جنوبی شهر شما همیشه در کنار دریا قرار دارد شما علاوه بر ساختمان های تفریحی کنار دریا میتوانید بنادر را ارتقاء دهید و از طریق فروش کالاهای درخواستی مقداری پول به شهر خود بیاورید.(برای ساخت بندر شما به لول 20 نیاز دارید.) 

در صورت تکمیل این خرید ها کشتی باری به شما یک کلید طلایی میدهد که شما برای توسعه شهر به آن نیاز خواهید داشت.


6_ گوش دادن به درخواست های ساکنین

    در طی بازی SimCity با مشاهده تصاویری، ساکنین با شما درخواست هایشان را مطرح میکنند و بعد از برطرف کردن درخواست ها پاداش هایی از ساکنین به شما میرسد. به طور مثال ممکن است ساختمان یا ساختمان هایی در محدوده پلیس قرار نداشته باشند، بعد از بر طرف کردن نیاز های این ساکنین به صورت تصادفی پاداش هایی به شما تعلق خواهد گرفت.


7_ مشاهده شهر دیگر بازیکنان و جستجو در شهر های آنها

    هنگامی که شما از لیست کالاها، کالایی را انتخاب میکنید برنامه متوقف شده و شهر بازیکن فروشنده را به شما نشان میدهد با حضور در شهر و مشاهده ساختمان های آنها به صورت تصادفی کالاهایی را در قالب یک بسته کادو شده دریافت میکنید که میتواند پول، طلا، کلید و یا کالاهای دیگر باشند.


8_ تماشای تبلیغات بازی SimCity

    یکی از راه های کسب درآمد بازی معرفی برنامه ها و بازی های دیگر به کاربران است. دیدن این تبلیغات برای شما بدون پاداش نیست و شما بعد از مشاهده این تبلیغات هدایایی را دریافت خواهید نمود.




بازی SimCity رو به سه قسمت تقسیم میکنم:

1_ لول 1 تا 10

    در این مرحله شما باید از طریق ساخت آهن در کارخانه ها، به طور مرتب آهن تولید و در بازار به فروش برسونید. چون آهن ارزون هست و تولید آهن یک دقیقه بیشتر زمان نمیبره.  زمانی که بازی SimCity رو ترک میکنید باید زمانبر ترین وسیله رو در کارخانه ها تولید کنید. و بعد از بازگشت به بازی آن ها را بفروشید. 

میزان شادی شما اگر بین 60 تا 70 باشد مشکلی نیست چون شهر شما جمعیت زیادی ندارد و پاداش چندانی باش ما نمیدهد.


2_ 10 تا 20

 ساختمان های خدماتی خود را ارتقا و گسترش دهید و برای تمامی ساکنید امنیت، فضاهای تفریحی،مراکز درمانی، فاضلاب، بهداشت عمومی و... را تامین کنید. شما بعد از گذر از لول 20 باید به شدت ساختمان هایی را که دارید  را ارتقاء دهید و دیگر به تعداد آنها نیافزایید.

3_ 20 تا ...

زمان بیشتری را در بازارها سپری کنید و به ارتقاء و افزایش مراکز تفریحی اهمیت دهید تا ساکنین بیشتری داشته باشد. ساختمان های جدید را به سرعت بسازید و وارد کلن های دیگر بشود و ....



معرفی بازی SimCity

معرفی بازی حماسه بقا

نظرات  (۳)

سلام من لول ۱۰ هستم تو بازی یک هشت پا تو دریا اومده و کشتی رو گرفته تو یکی از بازوهاش و من نمیدونم باید باهاش چکار کنم

پاسخ:
خیلی وقت هست که پاکش کردم.
جالب بود
نمیدونم شاید ایونتی چیزیه

سلام
ممنونم از توضیحاتتون. میخواستم بدونم چقدر طول کشید ۱۲۲۰۰۰ جمعیت پیدا کنید؟

پاسخ:
فکر کنم سه هفته.
البته باید بگم که من کارمند هم هستم.
سلام ممنون از توضیحاتتون ، اموزش وار زدن  و پیدا کردن چیز هایی که برای زمین خریدن استفاده میشه هم توضیح بدید
پاسخ:
حتما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی