تحلیل بازیهای آنلاین



تحلیل بازیهای آنلاین
آخرین نظرات



جمعه, ۹ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۳۵ ق.ظ
بازی حماسه بقا

بازی حماسه بقا در سال جاری به بازی های گوگل پلی اضافه شده تا الان که این مطلب رو مینویسم بیش از 500.000 نفر نصبش کردن و از بین 11.000 نفری که بهش امتیاز دادن تونسته 4.4 نمره از 5 بگیره. نیاز به اندروید 4 با بالا داره آپدیت کمی بعد از نصب لازم داره، گرافیکش زیاد قوی نیست ولی موضوع جالبی داره و اگر از بازی هایی که ژانرش حفظ بقا هست علاقه دارید حتما توسیه میکنم نصبش کنید.

داستان مربوط به ارباب تبعید شده از یک شهر بزرگ است که در جنگلی رها شده. شما با هدایت ابن مرد محیط اطراف خود را کشف کنید سلاح های جدید پیدا کنید یا خود سلاح بسازید. حیوانات وحشی، موجودات و انسان هایی که نیت کشتن شما را دارند و کمین شما هستن رو نابود کنید.

مراحلی که باید طی کنید تا بازی رو بدست بگیرید :

1_ از بین بردن تمام موجودات و ساخت یکخانه کوچک:

   در ابتدای بازی شما در یک نقشه رها شده اید و وسیله ای نداربد. حیوانات رو بکشید بعد از کشتن نزدیک آنها بشوید و بر روی علامت دست کلیک کنید تا لوازم آنها قابل رویت شوند سپس میتئانید آنها را برداشته و در کیف خود بگذارید. تمامی چوب ها و سنگ ها را در راه خود جمع آوری کنید. در مکانی مناسب در نقشه خانه خود را بنا کنید و برای آن دیوار بکشید و...

لزوم ساخت خانه به جهت حفاظت بیشتر از منابع و سلامتی خود شماست فراموش نکنید که دیوار ها کفپوش ها و درب و پنجره را میتوانید ارتقا دهید.

2_ سعی نکنید بمیرید:

    بعد از مردن شما به محلی از نقشه اول خود باز میگردید ولی به صورت کاملا برهنه. سلاح ها پوشش و چیز هایی که جمع کرده اید همگی ناپدید میشوند و اگر چیز منحصر به فردی داشته باشید این اتفاق یک افتضاح است. تا مدتی بعد از مرگ اگر مکانی را که مرده بودید رو به خاطر داشته باشدی میتوانید به آن محل برگردید و وسایل خود را جمع کنید.
 در بازی سلامتی شما به سه چیز بستگی دارد:

1 میزان سلامتی یا خون شما
2 آب
3 غذا

3_ ذخیره سازی

مهمترین چیز در این بازی ذخیره کردن و حمل و نقل لوازم است. در بتدای کارمیتوانید وسایل را در گاری شکسته ای که در نقشه اولیه شماست قرار دهید. بعد ا پیشرفت در بازی شما باید کیسه چرمی ای بسازید و آن را در اسلات های قهرمان قرار دهید تا وسایل بیشتری با خودتان حمل کنید. در انتها باید چندین صندوقچه بسازید و آیتم ها را در آن قرار دهید و صندوق ها را در خانه خود قرار دهید.

4_غارت اطراف

بعد از خالی کردن نقشه خود نوبت به خروج از قلمرو میرسد تا منابع بیشتری به دست بیاورید. همیشه به خاطر داشته باشید قبل از ورود به نقشه جدید از خالی بودن کیسه ها و انباز خودتون مطمئن باشید و اگر نه تمام چیز هایی که میبینید رو نمیتونید بیارید و باید بهترین ها رو انتخاب کنید. قبل از حمله به مکانی از نقشه میتونید اطلاعاتی از قبیل میزان خطرات، نوع منابع و اندازه منابعی که اونجاست رو ببینید. پس همیشه با آگاهی نقل مکان کنید تا پیشرفت خوبی داشته باشید.

5_ بدست آوردن غذا

برای بدست آوردن غذا کافیه یه نگاه به کیفتون بندازید میوه ها، چقندر، گوشت بوبری و نان و ... رو میتنید با Use کردن استفاده کنید وقتی روی هر کدام کلیک کنید میزان رفع گرسنگی، عتش و سلامتی رو که بهتون میده رو یادداشت میکنه.
شما همچنین توانایی آشپزی رو هم دارید برای اینکار کافیه نزدیک اجاق بشید و روی اجاق کلیک کنید تا لیستی از چیز هایی که میتونید  بپزید رو بهتون بده. با ارتقا دادن اجاق شما میتونید غذا های بیشتر و متنوع تری بپزید.

6_ بدست آوردن آب

 همونطور که گفتیم هر چیزی که میخورید مقداری آب با خودش داره ولی اگر دقیقا آب رو میخواید میتونید چشمه بسازید و بطری های خالی ای رو که دارید بت درگ دراپ  به چشمه بدید تا بعد از مدتی برااتون پرش کنه.


7_ تجهیزات دفاعی

وقتی به لول 7 میرسید میتونید تجهیزات دفاعی بسازید به میزان دفاعی که بهتون میده دقت کنید اینطوری میتونبد در زمان های مبارزه میزان بیشتری از قدرت حمله حریف کم کنید و بیشتر دووم بیارید. سلاح و لباس هاتون تعمیر نمیشن پس دقت کنید که همیشه لباس های به درد نخوری که پیدا میکنید رودور نندازید.

8_ بازی آنلاین

در هنگامی که شما آفلاین هستید سایر بازیکنان میتوانند به شما حمله کنند بهتر است در هنگام ترک بازی قهرمان خود را به خانه ای که ساخته اید ببرید.

9_ گرفتن اسب

داشتن یه اسب باعث میشه سرعت محاجرت شما بیشتر بشه و بتونید آیتم های بیشتری جابجا کنید. برای بدست آوردنش باید به لول 22 برسید.


این بازی اتحاد و دوست و دشمن داره اگه اطلاعاتی ازش داشتید برام بنویسید.
امیدوارم اطلاعات برای شروع بازی کافی باشه.

نظرات  (۳)

۲۴ دی ۹۷ ، ۱۸:۴۳ سید ناصر حسینی
سلام اگه توضیح بدید چطوری میشه به خونه ی دیگر کاربران حمله کرد ممنون میشم چون من رو نقشه رو اسمشون میزنم گزینه ای برای رفتن به اونجا نداره فقط دعوت به گروه و فرستادن پیام میاد ممنون میشم توضیح بدید
پاسخ:
سلام پسر عمو
حماسه بقا بازی خیلی قشنگیه مدتی که بازیش میکردم شیفته اش شدم ولی یه مقدار سخت و رمز آلود هست محیت بازیش.
من برای مدتی هر بازی ای رو نصب میکنم و اگه به نظرم مناسب اومد توی سایت مینویسم. تا اون لولی که من نوشتم تنها توی بازی بازیکن های اطرافم رو دیدم و حمله ای نکردم. ولی قطعا چنین قابلیتی داره و متاسفم که تجربه اش نکردم.

در هر صورت ممنونم از سوال.
سلام.من نمیتونم وارد بازی بشم همش اخطار میده که باید عکس بگیرمو واسه تیم پشتیبان بفرستم.ممنون میشم جواب بدید
همش ارور authentication میده
پاسخ:
درود خیلی وقته این بازی رو پاک کردم از روی گوشیم.
از قند شکن استفاده کن قبل اتصال قند شکن هم گوشیت رو ریست کن عده ای از قندشکن های ایرانی توی حافظه موقت سیستم میمونن و جلوی اتصال شما رو به سرور های قند شکن مختل میکنن

اگر هم نشد حافظه گوگل پلی و بازیت رو پاک کن. دوباره تلاش کن.
پیشنهاد آخر اینکه بازی رو مستقیم از گوگل پلی بگیر.
این بازی رو نصبش کرده بودم ولی سردر نیاوردم.
ممنون لایک اره مطلبت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی