تحلیل بازیهای آنلاین



تحلیل بازیهای آنلاین
آخرین نظرات



جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۸، ۰۷:۰۴ ق.ظ

 

بازی کلش رویال در مورخ 11 شهریور 98 دست به تغییر مشخصات 6 کارت زده و با اینکه این تغییرات به تازگی اعمال شده اند دوباره با به روز رسانی 14 شهریور ماه باز دوتا از این  کارت ها رو تغییر داده هر چند که این تغییرات قابل پیش بینی بوده و مشخص بوده که این تغییرات باعث عدم بالانس این کارت ها میشه. 

 

Executioner (طبرزن یا جلاد):

رنج دید از 3 به 4 افزایش داشته.

میزان خسارت 2% افزایش داشته.

Fisherman:

میزان سلامتی این کارت با کاهش 5% همراه بوده.

به دلیل کاهش میزان اکسیر مصرفی کارت  از 4 الکسیر به 3 اکسیر میزان سلامتی این کارت کاسته شده تا بالانس با سایر کارت ها بوجود آید. توجه داشته باشید که این کارت 3 اکسیر دارای توانایی مضاعفی است و ما میخواهیم تعداد بازی با این کارت را افزایش دهیم.

 

اشکالات ثابت:

اشکالاتی در ترجمه رویداد ها و چالش های پیشین بوده که دراین نسخه ترجمه ها اصلاح شدند.

 

 

تحلیل:

میزان رنج دید کارت جلاد که به تازگی مقدار زیادی کاسته شده بود باعث عدم کاربرد این کارت در اتک ها شده بود و دور از انتظاز نبوده که بازی کلش رویال به سرعت این اشتباه را جبران کند.میزان خسارت این کارت باز هم 2% افزایش داشته و اگر تغییرات قبلی رو در نظر نگیریم نسبت به گذشته 85% افزایش خسارت داشته. بنابر این الان کارت دور زن با ضربات Splash قوی تنها کارت جلاد هست امیدواریم بعد از خوندن این مطلب از این کارت بیشتر استفاده کنید.

 

آرشیو تغییرات بازی کلش رویال
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی