تحلیل بازیهای آنلاین



تحلیل بازیهای آنلاین
آخرین نظرات



جمعه, ۸ شهریور ۱۳۹۸، ۰۳:۳۸ ق.ظ

 

اگر توی بازی کلش رویال مقداری حرفه ای شده باشید میدونید که کارت بالون کارت چقر و بد بدنیه یه سری ویژگی هایی داره که به خاطرش همیشه توی سه تا دک از پنج دک برتر آرنا های مختلف قرار داره شاید دلیلش میزان HP بالا هست و اینکه خسارت زیادی به ساختمون ها وارد میکنه و البته که هوایی هست، ولی در کل این کارت هم مشکلاتی داره که از مهمترین اونها میشه به کندی در حرکت، عدم ضربه زدن به کارت های غیر ساختمانی، فاصله زمانی بسیار بالا بین دو ضربه (3 ثانیه)، ضربه باید از بالا سر هدف زده بشه همچنین در دفاع کردن نمیتواند شرکت کند.

به دلیل میزان الکسیر مورد نیازش (5 واحد) و اینکه فقط به ساختمان ها حمله میکنه، هیچ وقت در ابتدای بازی ازش استفاده نکنید صبرکنید یک دور کارت های حریف انداخته بشه تا سرباز های هوایی زنش رو بشناسید و در یک زمان مناسب بهش حمله کنید زمانی که کارت های هوایی زن یا ساختمان هاش رو ازدست داده یا الکسیر برای مقابله نداره.

این کارت رو میتونید با Meta های زیر استفاده کنید. توصیه من به شما استفاده از اسپل Rage توی حملات هست.

 

 

تجربه شخصی در هنگام حمله:

بیشتر بازیکن های موفق با این کارت از اسپل های Rage, Freeze, Clone (سه اسپل نمایش داده شده در عکس بالا) استفاده میکنند. این اسپل ها در بازی های تک نفره بازی رو خیلی برای شما سخت خواهد کرد چرا که فقط کافی حریف Anti-Meta ای که شما براش دارید را بدونه و با یک اسپل Freeze اون رو از بین ببره.

این اسپل توی مواردی که ویزارد یا جاینت همراه بالون باشه هم خطرناک هست.

تجربه شخصی در هنگام دفاع:

برای دفاع در مقابل این کارت شما باید یکی از موارد زیر رو داشته باشید:

  1. ویزارد
  2. ساختمان دفاعی(حتی خانه اسکلت)
  3. هوایی زن هایی مثل مینیون خفاش یا مگا مینیون

ساختمون دفاعی میتونه مسیر حرکت بالون رو بخوبی تغییر بده و برای شما و آرچر تاورتون زمان برای صدمه زدن به بالون رو فراهم کنه. همچنین این ساختمون ها میتونن جلوی حمله ناگهانی حریف رو به شما بگیرند چون اول باید اون ساختمون نابود بشه بعد کارتی انداخته بشه. پس وجود یک کارت ساختمان در دک شما همیشه الزامی هست بالون، جاینت، هوگ، گالم و .... همگی رو میتونید با این کار خنثی کنید.

کارت های هوایی زن میتونن توی مسیر بالون قرار بگیرند و اون رو کندتر کنند ولی اگه از خفاش استفاده کنید مطمئن باشید که این کارت که به تنهایی میتونه بالون رو نابود کنه با اولین ضربه از هر نوعی نابود میشه پس قابل اطمینان نیست.

شما میتونید با قرار دادن یک ساختمون در مقابل تاور دیگه ای که هدف بالون نیست و استفاده از اسپل گردباد مسیر حرکت بالون رو به صورت کامل تغییر بدید.

 

کارت هایی که Anti-Meta بالون هستند در زیر میبینید. اگه تنها یکی از اینکارت ها رو دارید وحریف شما بالون داشت باید بلوکش کنید و فقط برای بالون نگه دارید در غیر اینصورت به راحتی بازی رو واگذار میکنید.

 

فراموش  نکنید که این کارت بعد از نابودی بمبی به جا میزاره و با ترکیدن این بمب به اطرافش خسارت وارد میکنه میزان خسارت در جدول زیر دیده میشه.

 

در جدول زیر میزان سلامتی و قدرت صدمه زدن این کارت رو میبینید:

 

سطح سلامتی خسارت خسارت بعد از مرگ
6 1050 600 205
7 1155 660 225
8 1270 726 248
9 1396 798 272
10 1533 876 299
11 1680 960 328
12 1848 1056 360
13 2026 1158 395
14(با کارت آینه) 2226 1272 434
       
       

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی