تحلیل بازیهای آنلاین



تحلیل بازیهای آنلاین
آخرین نظرات



يكشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۷، ۰۳:۴۷ ق.ظ

بازی سقوط خون آشام ها


گرافیک بازی:

به طور کلی بازی سقوط خون آشام ها گرافیک پایینی داره و همه چیز به نظر میرسه در تاریکی شب اتفاق میافته. شما به ندرت در این بازی نور زیاد و یا وسایل درخشان میبینید. حتی تصاویر آیتم هایی مثل انگشتر ها و ... میتونست براق تر باشه.

همچنین رنگ های شاد و یا جیغ مثل زرد و قرمز و آبی و .. رو در روند بازی نمیبینید و رنگ خون همیشه به رنگ قرمز تیره است دلیل این نحوه طراحی بازی، داستان خون آشام هاست که همیشه در شب ها و در تاریکی اتفاق می افته و طراح با این کارش سادگی مردم، اندوه، ظلمت و ترسی که در داستان بازی هست رو سعی داره منتقل کنه. 

گرافیک بیشتر خشونت رو بیشتر میکرده و سن بازیکنان رو بالا میبرده در هرصورت داستان بازی، گرافیک، موسیقی و روند بازی به شدت با هم همخونی داره.


نقشه بازی:

در ابتدای بازی شما در گوشه پایین و چپ نقشه قرار داربد و تنها دهکده Vampire در نقشه دهده میشه سایر مناطق در نقشه در مه قرار داره و تا زمانی که وارد اون مناطق نشید نقشه براتون واظح نمیشه. هیچ خبری از علامت در هنگام حرکت بازیکن نیست (منظورم فلش به سمت نقته هدف و ذکر میزان فاصله است) و اگر از علامتی که دنبالش هستید رد بشید و یا توی شهر دنبال چیزی بگردید کار برای شما سخت هست. 

بعد از عبور از منطقه ای گوشی نقشه های جدید رو برای نمایش لود میکنه که زمانش قابل تحمل است ولی وقتی چند بار مجبور باشید از مرز نقشه ها عبور کنید یه مقدار احساس کند بودن بازی بهتون دست میده.

همونطور که گفتم ایراد اصلی این بازی عدم نمایش سطح موجوداتی هست که در بازی وجود دارند و شمارو به صورت ناگهانی به مبارزه دعوت مکنند.

نقشه در بازی سقوط ومپایرها


تجهیزات بازی:

تجهیزات شما در این بازی تنها به ده آیتم محدود میشه و این تعداد برای کسانی که بازی WOW و این سبک بازی ها رو کردن آشنا و کم هست.

تجهیزات شما نابود نمیشوند و یا نیاز به تعمیر پبدا نمیکنند و هرزمان نیازی به آنها نداشتید میتوانید آنهارا به فروش برسانید.

همونطور که میبینید صفحه Inventory شما شامل سه قسمت هست.

1_ انبار تجهیزات

2_ تجهیزاتی که در اختیار قهرمان قرار داره (که شنل در لول 20 به شما داده میشه)

3_ ظرف معجون ها (معجون سلامتی و یا سفر و ...)



مشخصات قهرمان:


همانطور که میبینید در تب Charecter مشخصات قهرمان نمایش داده شده که خود شامل چهار قسمت هست:

1_ اطلاعات حمله ای (خسارت- خسارت بحرانی -Blunt و ...)

2_ اطلاعات دفاعی (Armorr - Dodge مقاومت ها در برابر ضربات Blunt, Fire و ...)

3_ اطلاعاتی ازقبیل  میزان تجربه، لول، Focus Points

4_ مدال های شخصی قهرمان


صفحه اطلاعات حمله ای: اطلاعاتی از قبیل شانس ضربات بحرانی (critical دو برابر شدن خسارت ضربه) و یا خسارت افزوده دز ضربات بحرانی نمایش داده شده.

خصوصیت BLUNT بیشتر برای سلاح های کوبنده مثل پتک و گرز تاثیر میگذارد

خصوصیت PIERCING بیشتر برای خنجرها تاثیر داره

خصوصیت SLASHING بیشتر برای نیزه ها و یا شمشیر ها تاثیر داره

شما باید در هنگام انتخاب وسایل به سلاحی که استفاده میکنید توجه کنید و به صورت مداوم آن را تغییر ندهید. طور مثال من پتک رو انتخاب کردم و باید آیتم هایی رو به کار ببرم که خاصیت خسارت اضافه BLUNT رو دارن سایر خصوصیت های بالا (Slashing و Piercing) روی خسارت من تاثیری نخواهد داشت. پس نه آیتمش رو باید استفاده کنم و نه مهارت های قهرمانم رو در هنگام گرفتن لول به ارتقاء (Slashing و Piercing) تخصیص بدم.



وزن کل تجهیزات شما باید کمتر و یا برابر با مقدار مجاز باشد در کنار تصویر قهرمان شما نوار قرار دارد. در صورتی که میزان آن در قسمت اول باشد به این معناست که همه چیز درست میباشد. در صورتی که این میزان در ثسمت دوم همانند شکل یالا باشد مقداری از میزان جاخالی (Dodge) دادن قهرمان شما کم میشود. و اگر به قسمت سوم برسد میزان Max FP شما به نصف آن مقدار کاهش میابد.

میزان وزن تجهیزات برای اولین باریست که در این سبک بازی ها استفاده شده و میتوان گفت این بازی تنها بازی است که به این آیتم توجه نموده.


مطالب مرتبط:

معرفی بازی سقوط خون آشام ها

انتخاب کاراکتر در بازی Vampire's fall

لوازم و تجهیزات در بازی Vampire's fall


مطالب پیشنهادی:

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی