تحلیل بازیهای آنلاین



تحلیل بازیهای آنلاین
آخرین نظرات



سه شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۵، ۰۹:۴۵ ق.ظ

همونطور که تو مطلب گذشته گفتیم منابع توی این بازی به چهار دسته تقسیم میشه که از این میان  عناصر فلز و کریستال یا دوتریوم از طریق ساختمان های معدن آهن، کریستال و ترکیب کننده دوتریوم تهیه میشوند. کارگران این ساختمان ها ربات ها هستند و ربات ها از طریق انرژی خورشیدی که شما ساخته اید شارژ میشوند. 

در صورتی که شما ساختمانی را ارتقا دهید و انرژی ربات های آن را تامین نکرده باشید، میزان انرژی شما منفی میشود و متناسب با لول ساختمان های شما و اندازه انرژی منفی، درصدی از کلیه تولیدات شما به غیر از انرژی کم خواهد شد. 

برای همین همیشه قبل از ارتقاع منابع در بازی OGame انرژی مورد نیاز ساختمان ها را کنترل کنید تا بعد از ارتقاع این مقدار منفی نشود. البته تنظیماتی نیز در بازی جهت کاهش تعداد ربات ها در کارخانه ها وجود دارد (در قسمت  Resource Setting در صفحه ساختمانهای منابع) که با استفاده از آن منبع مورد نظر خود را انتخاب نموده و به صورت درصدی میزان تولید این منابع را کم و زیاد کنید. با این روش شما در هر زمان میتوانید به صورت متمرکز یکی از منابع را تولید کنید و یا تولیدات خود را به صفر برسانید.

در این بازی در صورتی که تعداد حملات بالایی به شما بشود با صفر کردن  تولیدات میتوانید به دشمن منابع کم تری به دشمن بدهید و با این کار دشمن را از خود دور کنید. چیزی که در بازی تراوین نداشتید و به همین دلیل بدست آوردن منابع از دشمن و راه غارتگری بسیار سخت تر از سایر بازی ها خواهد بود.


شما میتوانید با استخدام تعدادی از سفینه های فضایی که در بازی قرار دارد بعد از هر نبرد بزرگ شروع به جمع آوری ضایعات نبرد کرده و از منابع حاصل شده در صنایع ساخت ربات و یا ارتقاع نیرو ها استفاده کنید.


در این بازی در هر زمان تنها مجاز به ارتقاع یکی از ساختمان های منابع هستید. و صف ساخت برای ساختمان ها وجود ندارد.

با کلیک کردن روی علامت سوال کوچکی که در عکس ساختمان ها وجود دارد میتوانید به قسمت (More Details) بروید. در این صفحه ارتقاع ساختمان مورد نظر و سطح تولیدات گذشته تا چند سطح بالا تر از سطح کنونی ساختمان انتخاب شده به نمایش گذاشته شده.


به طور متوسط استفاده بازیکنان از آهن در ارتقاع منابع و ساخت نیرو بیشتر هست. کریستال در سطوح میانی و بالاتر کاربرد دارد و به کمک آن میتوانید  تحقیقات بیشتری را به پایان برسانید. پس همیشه تولیدات کریستال خود را از دو سوم تولید آهن بیشتر نکتید تا تجمع منابع نداشته باشید. 

در ضمن باید بگم که خود بازی متوجه این قضیه هست و تولید آهن رو بیشتر کرده به طور مثال سطح 16 آهن 10.5K منابع تولید میکند و سطح 16 کریستال 7K


مطالب مرتبط:

معرفی بازی OGame

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی