تحلیل بازیهای آنلاین



تحلیل بازیهای آنلاین
آخرین نظرات



يكشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۷، ۰۳:۴۰ ق.ظ

خیلی مختصر و مفید بخوام بگم هیچ الگوی خاصی نداره. 

نحوه بازی کردن شما، کاپ حریفتون، تعداد ستاره گرفتن ها و ... برای دریافت صندوق ها  تاثیری نداره. 

تنها یک صف صندوق وجود داره که سرور کلش اون رو یک باز ساخته و به ترتیب کارتهایی که قبلا انتخاب شده به شما داده میشه. سایتی وجود داره که به صورت آنلاین به کلش رویال متصل هست و شما با ورود به اون و معرفی اکانت خودتون میتونید از صندوق های بعدی ای که در بازی دریافت میکنید با خبر بشید.

تصویر بالا از چپ به راست صندوق های دریافتی بعدی رو به شما نشون میده و فکر نکم توضیح بیشتری لازم باشه براش بدم.

در ادامه هم لینک سایت و هم امکانات پرکاربرد تری رو که این سایت به شما میده رو میگم.

لینک سایت https://spy.deckshop.pro/player/8RLRY2LUC هست.



شماره 8RLRY2LUC که در انتهای لینک میبینید درواقع کد شناسایی اکانت من هست (وقتی وارد سایت شدید همیشه گزینه Update رو بزنید تا از آخرین اطلاعات اکانت مورد نظر با خبر بشید در غیر اینصورت امکان داره اطلاعات مربوط به ماهای گذشته رو ببینید.) بازی کلش رویال این کد رو در اختیار همه قرار میده و شما توی بازی میتونید با ورود به پروفایل هرکسی این شناسه رو از زیر نام بازیکن بردارید. و با وارد کردن اون توی سایت به اطلاعات آماری بازیکن که شامل چهار تب مهم زیر هست:



Statistics:

شامل اکثر اطلاعاتی است که در پروفایل بازی شما وجود دارد. البته به همراه لیست صندوق هایی که شما در آینده دریافت خواهید کرد.

Battels:

این تب شامل نبرد هایی هست که شما انجام داده اید.  شما از این اطلاعات میتونید بهتر حریف ها و کارت های خودتون رو مدیریت کنید و به نقاط ضعف خودتون پی ببرید. تفاوت این تب با تاریخچه نبرد های بازی رویال کلش توی این هست که شما با کلیک روی حریفهایی که باهاشون بازی کرده اید میتونید به اطلاعات اون دسترسی داشته باشید.

Decks:

این تب Deck هایی که شما بازی کرده اید رو بهتون نشون میده و به صورت آماری میگه چند تا بازی با هر دک داشته اید و چند پیروزی و برد رو با اون دک تجربه کردید.

Cards:

این تب بیشتر از اونی که به درد شما بخوره به درد لیدر کلنتون میخوره و با این اطلاعات میتونه بفهمه شما چه کارتهایی دارید و در بازی های وار کلن میزان پیروزیتون چقدر هست.



نکته دیگه ای که لیدر هر کلنی باید بهش توجه کنه میزان رشد اعضا و کلن هست برای این کار هم یه نمودار این سایت ساخته که لیدر ها میتونن با دیدن اون و گرفتن اعضای جدید میزان رشد کاپ کلن رو مورد سنجش قرار بده برای دیدن این کار شما بعد از وارد کردن شناسه کاربریتون و دیدن اطلاعات فوق الذکر میتونید در بالای صفحه روی نام کلن خودتون کلید کنید و سه تب به شما در صفحه بعدی نمایش داده میشه:


Clan:

شامل نام اعضاء کلن، آمار کلی کلن و نمودار پیشرفت کلن که در پایین سایت نمایش داده شده.

War:

شامل اطلاعات مربوط به نبرد جاری کلن 

Past Wars:

تاریخچه نبردهای کلن رو نشون میده




نظرات  (۳)

۰۶ مهر ۹۸ ، ۱۶:۴۹ ♡♡♡♡♡♡

آیا این درسته؟

من انتظار دیگه ای داشتم.

پاسخ:
بله میتونی تست کنی
۱۴ آبان ۹۷ ، ۱۲:۰۶ احمدرضا مرادی
لایک
سلام دوست عزیز.من از دنبال کننده های سایتتون هستم
با اینکه چند ساله کلش رویال بازی میکنم ولی نمیدونستم همچین قابلیتی وجود داره. خیلی جالب بود ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی