تحلیل بازیهای آنلاین



تحلیل بازیهای آنلاین
آخرین نظرات



شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۸، ۰۳:۱۱ ق.ظ

چگونه تجهیزات قرمانان موبایل لجند را تغییر دهید

 

همون طوری که میدونید از چندین طریق میتونید تجهیزات قهرمانان رو توی بازی موبایل لجند تغییر بدید. یکی از اصلی ترین جاهایی که میتونید این کار رو انجام بدید قبل از اقدام به بازی کزدن هست. مراحل انجام رو به صورت مصور بهتون آموزش میدم و مزایا و معایبش رو توی مطلب دیگه ای مطرح میکنم. فقط قبل انتخاب تجهیزات سعی کنید حتما چند بار با قهرمان بازی کنید تا نقاط قوت و ضعفش رو بشناسید.

 

 

برای شروع، صفحه اصلی بازی رو بیارید و دکمه Preparation در پائین صفحه سمت چپ را تاچ کنید.

 

 

دکمه Equipment (تجهیزات) را از منوی سمت چپ انتخاب کنید تا صفحه زیر باز شود.

 

 

در صفحه باز شده بالا همانطور که می بینید لیستی از قهرمانان در بالای صفحه وجود داره، قهرمان مورد نظرتون رو انتخاب کنید.

در تب My Builds سه ردیف از تجهیزاتی که ساخته اید نمایش داده میشه. و یکی از اونها In Use (مورد استفاده) هست. باتوجه به ترکیب قهرمانانی که در تیم شما قرار دارند، شما باید یکی از این سه مدل رو انتخاب کنید و وارد بازی بشید.

در صورتی که شما مبتدی هستید و آیتم ها رو نمیشناسید میتونید از تب های بعدی مثل Hot Builds ترکیب های جدیدی که برای این قهرمان ساخته شده رو ببینید و یکی رو انتخاب کنید.

در تب Pro Builds ترکیب هایی به شما نشون داده میشه که درصد موفقیت بالا تری دارند در هر صورت شما میتونید یکی از اونها رو انتخاب و با کپی کردن اونها روی ترکیب های تب My Builds از اونها استفاده کنید.

 

 

گاهی اوقات شما ترکیب دلخواهتون رو در بین ترکیب های بازی پیدا نمیکنید برای همین هم باید آستین ها رو بالا بزنید و خودتون اون رو بسازید. برای این کار  دکمه Edit رو روی ترکیبی که قصد تغییرش رو دارید بزنید. تا مثل صفحه بالا کنار آیتم های تجهیزات علامت دو فلش سبز رنگ بیاد. و بعد روی اون کلیک کنید تا صفحه زیر رو ببینید.

 

چگونه تجهیزات قرمانان موبایل لجند را تغییر دهید

 

در صفحه باز شده آیتم مورد نظر رو از میان آیتم های نمایش داده شده انتخاب کنید (آیتم ها با توجه به کارایی ای که دارند دسته بندی شده اند) به هزینه و کارایی آیتم ها دقت کنید و دکمه تائید رو بزنید. 

بعد از تغییر و جابجایی همه شش آیتم وارد بازی بشید و از بازی لذت ببرید.

در صورتی که آیتمی رو توی بازی بخواهید تغییر بدید این امکان براتون وجود داره و در مطالب دیکه حتما مطرحش میکنم.

 

برای دیدن روش های سه گانه تغییر تجهیزات در بازی موبایل لجند کلیک کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی