تحلیل بازیهای آنلاین



تحلیل بازیهای آنلاین
آخرین نظرات



يكشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۰۶ ق.ظ
اهمیت خارج کردن سربازان کلن کستل قبل از اتک:
هدف از بیان مطالب زیر ایجاد درک درست از مزایای نابود کردن سربازان کلن کستل است. و امید است با اتمام خواندن آن توانایی بهتری در استفاده از استراتژی خالی کردن کلن کستل و یا خالی نکردن آن داشته باشید.


به طوری که میدانید کلن های لول 5 به بالا سربازان اهدایی را با یک لول بالا تر تحوبل میدهند و این میزان در کلن های لول 10 به بالا به دو لول بالا تر میرسد. هرچه لول تاون هال شما کم باشد و لول کلن حریف بالا تر باشد و یا لول 
سربازان نفرات اول حریف که غالبا سربازهای وار را پر میکنند بیشتر باشد. شما نیاز بیشتری به خالی کردن کلن کستل و کشتن نیرو های آن خواهید داشت. 

به طور مثال شما قصد حمله با تاون هال 7 (دراگون لول 2) را دارید در صورتی که در کلن کستل حریف دراگون لول 5 قرار دارد.

۱ـ احتمال شکست در حمله
    احتمالا بارها براتون پیش اومده که کلن کستل رو خالی نکردید سربازی از کلن کستل در اومده که باعث شکست شما شده به طور مثال با یه گله جاینت اتک دادید و از کستل والکری یا ویزارد خارج شده یا با هوگ حمله کردید و ویزارد یا دراگون ها حمله شما رو خنثی کردند در صورتی که اگه خالی میکردید حتی میشد سه ستاره هم کنید.
پس همین طور که گفتیم در بعضی شرایط بسته به نیرویی که شما در حمله استفاده میکنید و همچنین نیرویی که در کلن کستل مدافع قرار داره شما ممکن هست با شکست در حمله مواجه بشید.

۲ـ کاهش تلفات و افزایش سرعت در سه ستاره کردن
    فرض کنی به طور مثال شما فول دراگون هستید و قصد حمله بدون خالی کردن کلن کستل رو دارید وقتی ساختمون های ابتدایی رو تخریب کردید و به وسط بیس رسیدید.
    ساختمان کلن کستل خالی میشه و سرباز های داخلش به سمت شما نزدیک میشن شما باید این سرباز ها رو در شرایطی بکشید که ساختمان های دفاعی یا سواپر ها در حال ضربه زدن و دفاع کردن از مرکز بیس هستند. 
    حالا فرض کنید یک لاوا در کلن کستل باشه شما 6000 HP رو باید نابود کنید و بعد از اون هم تعداد زیادی مینیون که به طور قطع تعداد زیادی از سرباز هاتون رو از دست خواهید داد. یا ممکنه دراگون از کستل در بیاد و با زدن Area Splash به چند تا از سرباز های شما خسارتی به اندازه 3 تا 4 تا دراگون رو به شما بزنه و....
    وقتی شما با خالی کردن کلن کستل میتونید جلوی این اتفاقات رو بگیرید  میتونید با سربازان بیشتری به اتک زدن ادامه بدید و زمان کمتری برای تخریب ساختمان های حریف ثبت کنید تا اینکه با خالی نکردن کستل یا در حمله ناکام بشید و یا اینکه سه ستاره بکنید ولی در زمان زیاد.

۳ـ منحرف شدن نیرو ها
منحرف شدن نیروهای شما میتونه از دو طریق اتفاق بیافته:
در روش اول که زیاد اتفاق میافته ولی بازیکن ها به دلیل هیجان بازی قادر به درکش نیستن به دلیل نابود شدن نیرو ها و یا کم شدن نیرو ها در یک جناح حمله است. به طور مثال شما از سه جناه حمله کرده اید ولی یک جناح از نیرو های شما به دلیل مواجه شدن با سربازان داخل کلن کستل نابود میشوند و یا از قدرت کمتر تخریب برخوردار میشوند در این صورت اهداف بعدی خود را نمیتوانند بزنند و این اتفاق باعث فشار آمدن به دو جناه دیگر میشود و مسیر حرکت آنها را تغییر میدهد.
در مواردی دیده شده سربازی مثل لاوا که در کلن کستل بوده با هر بار فوت کردن سواپر قدمی به جلو برداشته و دراگون ها را دور میکند و در ادامه این کار دراگون های محاجم بعد از نابودی لاوا به سمت اهداف دیگری که مد نظر شما نبوده میروند.
عده ای از سربازان مثل آرچر ها و یا بولر و ویزارد ها که Range Attack هستند میتوانند از پشت دیوار به اهداف صدمه وارد کنند واگر Range ضربات مهاجم به به آنها نرسد سربازان مهاجم شروع به تخریب دیوار میکنند و بعد از وارد شدن به بلوک جدید و نابود کردن سرباز مدافع اهداف دیگری را میزنند.

میر پدرام خاتم نژاد پاکزاد

مزایای خالی کردن کلن کستل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی