تحلیل بازیهای آنلاین



تحلیل بازیهای آنلاین
آخرین نظرات



شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۲۶ ق.ظ

اگه بار چندمی هست که به این سایت اومدید حتما متوجه شدید که مپ هایی که در اینجا معرفی میشن توسط خودم و یا دوستانم چک شدن و از خوب بودن مپ به طور کامل اطمینان داریم.

مپ زیر بهترین مپی هست که شما میتونید برای لول 3 بیلدر هال استفاده کنید پس زیاد وقت خودتون رو تو نت هدر ندید و استفاده اش کنید.



مپ زیر بیلدر هال شما رو از حملات دشمنانتون در امان نگه میداره و میتونید با خیال راحت با کسب درصد بالا در نبرد هاتون پیروزی بدست بیارید. معمولا 30 تا 40 درصد ساختمون هاتون در بدترین حالت تخریب میشه و این مقدار تا رسیدن شما به کاپ 1400 تغییر چندانی نمیکنه.

Push Trap ها یا همون تله های فشاری  کارشون منتقل کردن قربانی به مکان دیگه هست همونطور که میبینید اگه جاینت ها از سمت چپ و یا راست حمله کنند بعد از عبور از فنر به این تله میرسن و به سمت مخالف و طرف دیگه دیوار منطقل میشن همونطور که تو عکس میبینید و به ناچار راه طویلی رو پیش رو دارن تا به فنر و یا تله فشاری دیگه برسن. این مکانیزم نقشه باعث پراکندگی و حذف نیروهای تانک مهاجم میشه.

نکته دیگه کوچک بودن و فضای محصور شده بالاست که به جاینت ها اجازه حمله به دیوار ها رو نمیده.



مپ بیلدر هال لول 3


مپ دیگه ای هم هست هرچند من مپ بالا را بیشتر میپسندم ولی این مپ هم توی دفاع فوق العاده عمل میکنه

قرار دادن کمپ ها درون سازه ها باعث میشه تا آرچر ها نتونن به راحتی درصد کسب کنن و برای زدن ساختمون های بیرون مجبور به استفاده از بیش از دو آرچر بشن.

محافظت از بیلدر هال فوق العاده است و زدن کنون ها بسیار سخت برای همین حریف سعی میکنه تا با کمک مینیون درصد کسب کنه که البته تسلا ها جلویاین کار رو میگیرن.

با داشتن چنین مپی فقط دنبال کسب درصد تو حمله هاتون باشید تا پیروز بشید.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی