تحلیل بازیهای آنلاین



تحلیل بازیهای آنلاین
آخرین نظرات



دوشنبه, ۶ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۴۵ ب.ظ

در این مطلب تنها مپ های واری رو میگیم که برای جلوگیری از سه ستاره شدن طراحی شدن همونطور که میدونید دو ستاره کردن در تاون هال 9 به سادگی روی هر مپی امکان پذیر هست. 

مپ های ذکر شده ضد هوگ (GoHoWi) و والکری (GoVaWi) هم هستند.

برای دیدن ویژیگی های نقشه و مپ های دیگر  و تحلیل کردن آنها به ادامه مطالب بروید و یا  به سایت www.ToGame,Ir  مراجعه کنید.

نمایش مپ ها با جای بمب ها وتله ها در انتهای همین مطلب می باشد.

ویژگی های نقشه:

۱ـ باز بودن نقشه و فاصله ساختمان ها از هم که مانع از بکاربردن صحیح و کامل اسپل ها میشود.

    به طور مثال استفاده از اسپل اسپید و یا هیل نا کارآمد میشود چون شما نمیتوانید نیرو ها را در یک مکان به مدتی که اسپل فعال است نگه دارید. بر خلاف مپ هایی که ساختمان ها با تراکم زیاد هستند.


۲ـ قرار دادن کلن کستل در مرکز بیس و با پوشش کامل 

    این کار مانع حمله با هوگ میشود چون حجم خون هوگ کم هست ضربات دراگون یا ویزارد یا والکری میتونه مثل  جاینت بمب عمل کنه. هرچقدر این کار حرفه ای تر باشد و امکان خروج سربازان میسر نباشد دفاع شما قویتر خواهد بود.


۳ـ قرار دادن تاون هال در یک نقطه خارج از مرکز بیس این کار باعث تحریک بازیکنان به حمله از سمت تاون هال میشود و برنامه ریزی برای نابود کردن دشمن راحت تر میشود. چون قرار دادن تله و ... راحت تر میشود.


۴ـ قرار دادن تاون هال در میانه برد کلن کستل

    با این کار میتوانید حریف را تحریک به استفاده از اسپل کنید و باعث کاهش اسپل های مهاجم, در سایر مراحل نبرد شوید. دقت کنید زمانی که کستل خالی میشود در اکثر موارد شما مجبور به استفاده از یک اسپل بنفش (جهت افزایش تعداد خسارت ها) و اسپل زرد (هیل برای جلوگیری از نابود شدن سربازان) و سم برای کاهش سرعت خسارت وارد کردن سربازان داخل کلن کستل میشود و با این کار در یک لحظه دو اسپل از چهار اسپل حریف را از میان میبرید.


۵ـ محصور کردن یک یا دو ساختمان غیر دفاعی با یک یا دو ساختمان دفاعی در یک بلوک دیوار

   این کار موجب ایجاد زمان برای ساختمان های دفاعی جهت نابود کردن سربازان مهاجم میشود.


۶ـ ایجاد تقاطع هایی از دیوار ها که با تخریب آن با اسپل زلزله یا جامپ چند بلوک مبحوس شده آزاد شود و نیرو های شما پخش شوند

   در این حالت سربازان تانک شما به طرفی رفته و سربازان مهاجم نیز به قسمت های دیگه وارد میشوند و برای همین شما معمولا در پایان اتک می بینید که گالم ها خونشان نصف نشده ولی ویزارد ها و والکری هایتان مرده اند. در واقع باز کردن چند وجهی باعث میشود گالم ها کار خود که کتک خوردن است را انجام ندهند. و سربازان مهاجم نیز سرگردان شوند.



۷ـ  ایجاد یک نقطه قدرت در منطقه ای قرینه تاون هال به کمک تسلاها

کلیدی ترین و خطرناک ترین برنامه طراح نقشه  روشی که در مپ های حرفه ای تاون هال 9 و 10 استفاده میشه و ایجاد تمرکز قدرت در یک منطقه خلوت که باعث میشود هنگامی که شما اسپلی ندارید و نیروهایتان پراکنده است چهار تسلا به کمک یک یا دو  ساختمان دفاعی میتوانند خسارتی معادل 400-500 واحد در ثانیه رو ایجاد کنند و  با وارد شدن والکیری یا هوگ ها به این منطقه به سرعت ذوب خواهند شد.


۸ـ قرار دادن فنر ها بین ساختمان های دفاعی 


۹ـ قرار دادن دو جاینت بمب جدا در مسیر ویزارد ها

   زمانی که شما تاون هال را در سمت راست یا پایین نقشه قرار میدهید اطلاع دارید که حریف از سمت راست یا پایین حمله میکند که (مثل تمام بازی کنان مبتدی بدون اینکه بدانند تله ای هست) در این صورت شما حتی جای تقریبی زلزله یا جامپ را نیز میدانید. با قرار دادن دو جاینت بمب در جهت مخالف و داخل بلوک  ها (اگر از سمت راست حمله میکنید داخل یک بلوک سمت چپ و اگه از پایین داخل هر بلوک نزدیک دیوار) قرار دهید این کار باعث اجتماع ویزارد ها و سربازان دورزن در کنار دیوار جهت زدن ساختمانی در طرف دیگر دیوار میشود.


۱۰ـ قرار دادن دو جاینت بمب در نزدیکی هم

    برای جلوگیری از حمله هوگ ها.


۱۱ـ قرار دادن کمان ضربدری (XBow) با فاصله های زیاد از هم

    همونجور که میدونید XBow ها دارای رنج زیادی هستند و میتونند اهداف خودشون رو در فاصله های دور برنن. با ایجاد فاصله زیاد بین این دو ساختمان دفاعی برای مدت بیشتری به حریف خسارت وارد میکنند. در صورتی که اگر ابن ساختمان ها رو نزدیک به هم یا در مرکز قرار میدادند تخریب کردنشون راحت تر بود.

با این کار شما اهداف رو پخش کردید (این اهداف برای فرد مهاجم شامل تاون هال - خالی کردن کلن  کستل - تخریب نقطه قدرت با چهار تسلا - تله ها - تخریب زودتر دو XBow و قهرمان ها با پراکنده کردن این اهداف در مکان های متفاوت مپ شما حرفه ای تر خواهد شد.)


۱۲ـ  مکان ها ی قرار دادن کینگ و کویین

    تکنیک ۱۱ برای کینگ و کویین هم میتوان استفاده نمود و به طور معمول کینگ بهتر است نزدیک  تاون هال باشد تا زمان تخریب تاون هال به تاخیر بیافتد و اسپل های بیشتری زده شود و کویین در نزدیکی تله ها باشد تا با زدن سربازان حریف توجه آنها را به خود جلب کند و با عث تخریب دیوار مورد نظر شود.

سایر مپ ها




نمایش مپ ها جهت طراحی





مطالب مرتبط:

چگونه صندوق های آینده کلش رویال را پیشگویی کنیم؟


نظرات  (۷)

لینک کپیش کو

پاسخ:
سلام دانی جان
مطلب برای مدت ها پیش هست و در اون زمان چنین امکانی وجود نداشته ولی اگر اکانت تاون هال ۹ گیرم اومد چشم مپ رو میچینم و لینکش رو میزارم برات.

چیزی که این مطلب رو مهم کرده بیشتر سبک طراحی نقشه هست. که همین نکات هم توی مپ تاون هال ۱۲ اتفاق افتاده.
اگه بیلدر بیس سطح نه داری میتونی از لینک هام برای کپی نقشه استفاده کنی.
سپاس از نظر و پیشنهاد شما برای مپ های تاون هال ۹
با سلام خدمتتون .
من میخواستم بگم که نکاتی که دادید کاملا عالی ، کامل ، و حرفه ای بود .
با این توضیحات هرکسی که در تاون هال 9 باشه میتونه به راحتی هرچه تمام تر مپ بچینه . 👍
پاسخ:
قابل شمارو نداشت عزیز دل ممنونم بابت نظرتون
۲۴ تیر ۹۶ ، ۲۰:۱۴ محمد کاظمی
لایک داره مپ باز خوبیه
با جاهای تسلاهات خیلی حال کردم.


با خودم گفته بودم اگه مپ شما مپ خوبی بود بیام و تشکر کنم الان چهارتا اتک وار پشت هم گذاشتیم و تو همشون من دو ستاره شدم. لیدر کلنمون به چند نفر دیگه از اعضامون گفته مپ منو کپی کنن. خیلی تشکر بابت توضیحاتتون و این مپ عالی که برامون گذاشتید.
سلام و ضمن خسته نباشی به اعضای کلن جنوبیون.میشه عکس از این 3 تا مپ که تله هاشو نشون بده بزارید.ممنون میشم.😚😘😙
پاسخ:
دختر خوب من لیدر کلن !RAN هستم کلن جنوبیون یکی از کلن هایی بود که ما توی وار بهش باختیم و بعد از تحلیل مپ وارشون متوجه نکاتی شدم که این مطلب رو براتون نوشتم.
در هر صورت کار کلن جنوبیون که شاید ایرانی هم نباشن درسته و ما براشون آرزوی موفقیت میکنیم.

با توجه به درخواست دوم شما پیشنهاد میدم که از قسمت بالای صفحه سمت راست نمایش درختی رو مشاهده کنید و توی زیر شاخه های پوشه clash of clans به دنبال مپ وار برای تاون هال 9 بگردید.

به زودی مپ هایی که گفتید رو ضمیمه این صفحه میکنم. چون درخواست شما معقول هست.
سلام تو اپدیت جدید تو تاون هال 9میشه کینگ و کویین رو تا ۴۰ ارتقا بدیم یا همون ۳۰؟!؟
پاسخ:
تلاش سوپر سل اینه که بازی رو ادامه بده و سیاست هاش مشغول کردن بازیکن ها به هر روشی هست برای همین تاون یازده و آپگرید های جدید اومده. تغییرات جدیدی تو تاون نه اتفاق نیافتاده و سقف آپگرید همون 30 لول مونده.
پیشنهاد من اینه که تا جایی که میتونید تو تاون هال نه بمونید دیوار و کینگ و کویین آپ کنید بعد بیاید تاون ده
چون تاون ده هزینه اتکش زیاد میشه.
مرسی لیدر جان...توضیحاتت کامل و عالی بود :)
حتما یکی از همین مپها رو میچینم ^_^
پاسخ:
ممنونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی