تحلیل بازیهای آنلاین



تحلیل بازیهای آنلاین
آخرین نظرات



چهارشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۰۴ ق.ظ

مپ واربرای تاون حال 10 WWW.ToGame.ir

این مپ رو مدت 3 ماه در وار ها استفاده کردم تا اینکه به لول 11 تاون هال رسیدم. غیر از قهرمان جدید که به نقشه اضافه کردم چیز دیگه ای اضافه نشده و شما میتونید با حذف کردن قهرمان  جدید و جایگزین کردن با ساختمان های دیگه که خارج دیوار هستن مپ رو استفاده کنید.
این مپ به خاطر قرار گرفتن تاون هال در بالای نقشه و نیز دو ایر دیفنس در نزدیکی دیوار ها مهاجمین رو تحریک به استفاده از دراگون و والکری در اتک میکنه قافل از اینکه تمام بیمب های هوایی در اون قسمت قرار داره.

به موقعیت دیوار ها دقت کنید هدف از موقعیت دیوار ها پخش کردن و هدایت نیرو های زمینی به پشت تاون هال است جایی که در رنج آرچر کویین هست و با ضربات آرچر کویین و کینگ سربازان به سمت آن ها رفته و تاون هال را رها میکنند.
از طرف دیگر فنر ها تله های انفجاری همگی در بالای مپ و در جایی قرار دارند که قربانیان خود را که از اسپل جامپ استفاده کرده اند را مورد هدف قرار میدهند.



و زمانی که چه سربازان هوایی و سربازان زمینی به رنج تاون هال میرسند سربازان کستل خارج شده و شروع به خسارت وارد کردن میکنند و با کمک تسلا ها حریف را نابود میکنند.
به طور متوسط در هر وار شما بیش از یک بار مورد حمله قرار خواهید گرفت چون این مپ در دفعات اول با سربازانی مثل دراگون بالن و والکری تست میشود و در انتها حریف به گرفتن یک ستاره بسنده میکند.
این نقشه بهترین مکان های قرار گیری تاون هال تسلا کلن کستل آرچر کویین و کینگ را دارا میباشد. 

ویرایش 97/06
اینفرنو هارو در مد سینگل قرار بدید بهتره به خاطر به روز رسانی های اوایل امسال. تا قبل از این اینفرنو ها هنگامی که هدفی رو میزدن نمیزاشتن که هیل دریافت کنه ولی متاسفانه در ورژن های جدید این امکان گرفته شده و اینفرنو ها قدرت ثابق رو ندارن. پس سینگل باشه شانس بیشتری برای کشتن حریف دارید.

اگه نظر یا پیشنهادی داشتید بنویسید.

نظرات  (۱)

عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی