تحلیل بازیهای آنلاین



تحلیل بازیهای آنلاین
آخرین نظرات



دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۴۸ ق.ظ

آموزش قسمت یک شامل مطالب کلی اتک زدن روش های حمله با دراگون و حمله به روش محبوب فول دراگون به روش کلاسیک


اتک فول دراگون

فول دراگون شتاب مضاعف:

کسانی که از این روش استفاده میکنند، بی شک در اتک زدن با دراگون ها حرفه ای هستند. تمام داستان این روش رو میشه توی استفاده از اسپل Rage خلاصه کرد; اسپلی که هم Movement Speed میده و هم Attack Speed. افزایش سرعت حرکت برای این سرباز کند شاید به نظر کارا نباشه، اما در مقابل فوت های Air Sweeper به درد میخوره! از طرفی چیزی که همه رو مجذوب اتک دراگون با اسپل Rage کرده، افزایش بیش از دو برابری Attack Speed هست. این به این معنی هست که اگه 10 دراگ (دراگون) در یک منطقه برای مدتی باشند و روشون این اسپل رو بزنی، کاری معادل 20 تا دراگون رو انجام میدن.


زمانی از روش شتاب مضاعف استفاده کنید که موارد زیر رو بشناسید و بتونید توی اتک ها ازش استفاده کنید:

۱ـ با دراگون زیاد اتک داده باشید. اینطوری قدرت دراگون رو توی تخریب میشناسید و میدونید که مثلا یک دراگ (دراگون) لول دو با چند تا فوت میتونه یه انبار لول هشت رو بندازه یا اینکه میزان کتک خوردن دراگون رو بدونید(قلق اینطور اتک زدن دستتون میاد).

۲ـ بتونید به خوبی با حذف ساختمون های اضافی دراگون هاتون رو به وسط بیس مدافع بفرستید، بدون اینکه پراکتده بشن.

۳ـ نتونید از روش کلاسیک استفاده کنید و یا زمان تموم کردن براتون مهم باشه.(توی احتساب Total Damage در تساوی کلن وار)

۴ـ ساختمان های دفاعی حریف نزدیک هم باشند.

۵ـ خالی کردن کستل حریف امکان پذیر نباشد.


از کجا دراگون ها را بریزیم:

بسته به مپ های مختلف فرق میکنه. 

چند تا از مسایل مهم رو میگم که شاید بعضی ها تکراری باشه:

۱ـ سعی کنید مسیر را طوری انتخاب کنید که آرچر تاور ها توسط دراگون ها نابود شوند، چون HP آرچر تاورها کمه و باید سریع نابودشون کرد چون ضربات مداوم  هرچند ضعیف میتونه دراگون هاتون رو از پای در بیاره.

۲ـ با فدا کردن چند دراگون مسیر رو برای دراگون های دیگه باز کنید.

آموزش اتک دادن با دراگون


۳ـ نگذارین یک دراگون جلو بیفته و سعی کنید ساختمان های دفاعی بجای اینکه همگی به یک دراگون اتک بدن، هر کدوم به یک دراگ (دراگون) اتک بدن! اینجوری میتونید زمان بیشتری تمام دراگون هاتون رو داشته باشید و خسارت بیشتری وارد کنید.

۴ـ استفاده از بالن توی این نوع اتک ها مفید تر از استفاده از یک دراگون اضافی هست. 

۵ـ زمان رها کردن بالن ها باید طوری باشه که دراگون ها در حال کتک خوردن از ایر دیفنس باشن. در این زمان بالن ها از روی اسپل اسپید عبور میکنن و ساختمون های دفاعی رو یکی پس از دیگری میزنن.

۶ـ با  پاک کردن یک دراگون در بعضی موارد میتونید ساختمون های بیشتری رو بزنید; به طور مثال با 20 آرچر میتونید توی حذف ساختمون ها موفق تر باشید، حتی  ساختمون های گوشه های مپ که برای جلو گیری از سه ستاره شدن هست را به راحتی بزنید.

۷ـ از کینگ برای کتک خوردن از آرچر تاور ها استفاده کنید تا دراگون ها برسند.

اتک با دراگون و هوگ

۸ـ سعی کنید اگر دو ایر دیفنس نزدیک هم هستند، ایر دیفنس دیگر را با اسپل ها از بین ببرید و از نردیک ترین راه به ایر دیفنس های باقیمانده حمله کنید.


تکنیک های منهدم کردن ایر دیفنس ها:  

۱ـ اسپل برق

سعی کنید همیشه سخت ترین ایر دیفنس رو با اسپل برق بزنید. به طور مثال ایر دیفنس هایی که بین انبار ها محصور شده اند یا در مسیر باد های ایر سواپر هستند.

همیشه قبل از استفاده از اسپل برق از توانایی تخریب کامل ایر دیفنس اطمینان حاصل کنید. میزان سلامت ساختمون ها با ارتقا زیاد میشه پس یادتون باشه دلیل نداره اگه ایر دیفنس سطح سه رو با دو  اسپل انداختین، بتونین همین کار رو با ایر دیفنس سطح چهار هم انجام بدید. 

در تاون حال هشت میتونین با دو اسپل رعد و یک زلزله کمکی ایر دیفنس مورد نظر رو بزنید و از اسپل اضافی برای دراگون هاتون کمک بگیرید.


۲ـ با سرباز کستل هوگ

گاهی اوقات ایر دیفنس هایی که با فاصله از هم قرار دارند را میتوان با هوگ ها مورد حمله قرار داد. مخصوصا زمانی که شما در تاون هال 8 هستید میتوانید با اسپل ها (دو اسپل رعد و یک اسپل زلزله)  یکی از ایر دیفنس ها را مورد حمله قرار دهید. در صورتی که اسپل سوم را اسپل زرد برداشته باشید به کمک هوگ های کمکی مکس میتوانید ساختمان های دفاعی را منهدم کرده و به ایر دیفنس برسید و به کمک اسپل هیل، هوگ ها را یاری دهید. در اینصورت تنها یک ایر دیفنس خواهد ماند.

(در تصویر بالا برای زدن ایردیفنس میتوان از هوگ استفاده کرد)


۳ـ با سرباز کستل بالن

بالن با این که ذاتا یک سرباز مهاجم است ولی مثل هوگ تا زمانی که ساختمان مدافع وجود دارد به سایر ساختمان ها حمله نمیکند. این ویژگی  باعث شده تا از این سرباز پشت سر دراگون ها استفاده شود زمانی که دراگون ها در حال تخریب موانع (منظور ساختمان های HP بالاست) هستند، ایر دیفنس ها فرصت را غنیمت شمرده و دراگون ها را مورد حمله قرار میدهند. ویژگی بالن در اینجا میتواند جان دراگون ها را نجات دهد.

 زمان رها سازی بالن ها باید به گونه ای باشد که در زمان کتک خور شدن دراگون ها، بالن ها از پشت دراگون ها و با عبور از اسپل های Movement Speed به سرعت خود را به ایردیفنس رسانده و آن را تخریب کنند. بدیهی است اگر زمان رها کردن بالن ها زود باشد، ایر دیفنس ها تمامی آنها را خواهند زد و اگر این زمان دیر باشد دراگون های شما از دست خواهند رفت.


۴ـ با جاینت و ویزارد

از این تکنیک کمتر استفاده میشود. معمولا هنگامی که ایر دیفنس در لبه دیوار و در تیر رس ویزارد قرار دارد، این کار میتواند ایر دیفنس ها را با کمترین هزینه نابود سازد.(در اینجا از جاینت برای کتک خوردن و ویزارد برای تخریب ساختمان استفاده میشود.)


۵ـ با دراگون

در حالت هایی بهتر است از دراگ (دراگون) برای تخریب ایر دیفنس های بی دفاع استفاده کرد چرا که بعد از تخریب میتواند به سایرین ملحق شود.  ولی باید مواظب بود که این کار یک  تله نباشد.


مطالب مرتبط:



نظرات  (۱)

مفید بود ممنون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی