تحلیل بازیهای آنلاین



تحلیل بازیهای آنلاین
آخرین نظرات



جمعه, ۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۰۰ ب.ظ
قوانین بازی BuilderBase

محاسبه فرد پیروز در این بازی یه مقدار با بازی کلش فرق داره. به نظر میرسه قوانین و ایده های زیادی وارد بازی کلش آف کلنز شده به گونه ای که شرکت سوپر سل ترجیه داده بجای تغییر دادن کلش بازی جدیدی بهش اضافه کنه و ایده هاش رو به اون اضافه کنه و بازی ‌‌ (Builder Base (BB رو در دل کلش بهوجود آورده.
قوانین فرد پیروز در این فرمت جدید بازی در واقع از مقایسه عملکرد شما در دفاع و حمله در مقابل رقیب انتخاب شده هست. رقبای شما از طریق سرور انتخاب میشوند و بعد از انتخاب شما حق تغییر اون ها رو ندارید!! این اولین تفاوت این بازی هست برای اینکه به بازیکن فرصت بیشتری بده بجای 30 ثانیه زمان تحلیل بیس حریف به شما 60 ثانیه زمان میده تا بهترین روش شکست حریف رو انتخاب کنید و خودتون رو برای نبرد آماده کنید.
پیشنهاد میکنیم که حتما از این زمان استفاده کنید و عجله ای در زدن حریف نکنید.

وقتی زمان شما تموم میشه 3 دقیقه شما برای تخریب بیس حریف شروع میشه.
در این زمان باید به گونه ای اتک بزنید که علاوه بر کسب بیشترین ستاره ممکن بیشترین درصد تخریب را هم بدست بیاورید. همزمان با حمله شما حریف هم زمان اتک زدن داره و بیس شما تحت حمله قرار میگیره بعد از پایان نبرد هر دو نفر میتونید نتیجه رو ببینید. برای دیدن نقاط ضعف و قدرت مپ خودتون میتونید جزئیات نبرد رو هم ملاحظه کنید. فرد پیروز در انتهای نبرد کسی است که بیشترین ستاره را گرفته باشد در صورت مساوی بودن ستاره ها کسی که میزان تخریب بیشتری داره فرد پیروز هست و اگه هر دو سه ستاره گرفته باشید نتیجه بازی مساوی اعلام میشه.

مشاهده نبرد های اخیر:


برای مشاهده نبرد های اخیر تو این بازی میتونید به دکمه Battle که در گوشه چپ صفحه گوشی قرار داره برید و از صفحه بازشده با زدن دکمه گزارش(گوشه پایین راست) به قسمت نبرد های اخیرتون برید و نبرد هاتون رو مشاهده کنید و یا به اشتراک بزارید.

بیشتر کردن درآمد های شما در بازی:


در بازی جدید بیلدر بیس شما به هیچ عنوان منابع از دست نمیدید و طبیعی هست که وقتی اتک میزنید هم منابعی بدست نمیارید. بر خلاف بازی کلش که شما هر چی پایین تر برید مپ های لوت بیشتری بهتون میخورد شما مجبور هستید که خودتون رو بالا بکشید چون پاداش بازی که در روز سه بار به شما داده میشه بسته به مقدار کاپ شما بالاتر میره پس اگه میخواید پیشرفت سریعتری داشته باشید باید فقط کاپتون رو بالا نگه دارید.

با این قانون جدید افرادی که حرفه ای تر هستن سریعتر پیشرفت میکنن و کسانی که ضعیف تر هستن رشد کمتری خواهند داشت. پس احتمالا در ورژن های بعدی افکت های قشنگ تری برای هر دسته کاپ بیلدر بیس خواهد آمد و حتی امتیاز های کاپ تا 10.000 هم خواهد رسید برخلاف بازی کلش که نزدیک به 6000 هست.

نظرات  (۱)

عالی بود ولی بعید میدونم کاپ بیلدر بیس از 7500 بالاتر بره چه رسد به 10000

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی