تحلیل بازیهای آنلاین



تحلیل بازیهای آنلاین
آخرین نظرات



پنجشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۳۳ ق.ظ

سرباز والکری (Valkyrie) یکی از سرباز های مهم و پر کاربرد برای بازیکنان تاون حال 9 تا 11 هست.

همه چیز در مورد والکری والکیری

ریشه کلمه والکیری بر میگرده به کشور نروژ و اساطیر اسکاندیناوی...! توی ویکی پدیای فارسی و .com ریشه و داستان این کلمه کامل توضیح داده شده و پیشنهاد من اینه که حتما مطالعه اش کنید. 

www.ToGame.ir

واژه والکیری از دو بخش val به معنی کشنده و درنده، و kyrie به معنی گزیننده تشکیل شده است. <<والکیری : برگزیننده کشتگان >>

 والکیری ها دوشیزگان جنگجوی خدای جنگ هستند که جنگ و خونریزی آنها را خوشنود میکند و در افسانه ها آمده است که والکیری ها میدان نبرد را برای انتخاب دلیرترین کسانی که جان خود را از دست داده اند جستجو میکردند، تا آنها را به ارتش خدای اودین ملحق کنند!


جدول لول والکیری 1 تا 7


نحوه خسارت وارد کردن والکیری و ویژگی های چرخش مشهور و مرگبار Wild Whirlwind :

Wild Whirlwind به معنی گردباد وحشی هست. نوع خسارت زدن والکیری از نوع Mlee Attack هست و نحوه خسارت وارد کردن به صورت Area Splash هست. ویژگی جالب این سرباز زمان برخورد ضربه (یعنی زمانی که سرباز اقدام به ضربه زدن میکند تا زمانی که ضربه به هدف اصابت کند) آن است.

 تقریبا این زمان برای والکیری صفر است. به همین دلیل است که هنگامی با اسپل سم سعی در کند کردن والکیری میکنید، این زمان تغییری نمیکند; در صورتی که همین اسپل زمان برخورد ضربه را برای سربازانی مثل ویزارد، پکا، جاینت و ... به طور کامل دو برابر میکند.


سرعت تخریب بسیار بالا:

ترکیب چند ویژگی منحصر به فرد این سرباز باعث شده تا بالاترین سرعت تخریب رو بین تمامی کاراکترهای بازی داشته باشه.

۱ـ Cold Down مناسب (1.8):

زمان Cold Down هرچی بالا باشه باعث افزایش میزان خسارت میشه! همچنین باعث میشه فاصله بین ضربه ها ایجاد بشه مثل پکا.

بطوریکه وقتی یک دسته والکیری بعد از نابودی هر ساختمان، زمانی رو برای رسیدن به ساختمان بعدی حرکت میکنند و در این فاصله Cold Down والکری که 1.8 ثانیه هست تموم میشه و آماده ضربه زدن به ساختمون بعدی میشه. برای همین به سرعت میتونه موانع رو از بین ببره. در صورتی که اگر این مقدار کمتر بود خسارت والکیری کم میشد و اگه زیاد بود با مکث کردن زیاد باعث به خطر افتادن سلامتیش میشد.

۲ـ نسبت میزان HP به DPS:

برای بالا بردن جذابیت و پیچیده کردن بازی ، سازندگان بازی های رایانه ای، سرباز ها رو به دو دسته عمده Attacker و Tank  تقسیم میکنند که ویژگی های هر کدوم رو با کلیک کردن میتونید بخونید. ولی سرباز هایی مثل دراگون یا والکیری در واقع هم تانک هستن و هم اتکر! برای همین میتونید با فول دراگ یا فول والکری اتک بدید ولی این کار رو مثلا با فول جاینت یا فول ویزارد به سختی و تنها روی بعضی از بیس ها میتوان انجام داد.

۳ـ نوع اتک و چرخش منحصر به فرد Wild Whirlwind که در بالا به اون پرداختیم.

۴ـ داشتن الگوی رفتار متفاوت:

اگر دقت کرده باشید حرکت و موقعیت یابی برای زدن اهداف (فقط ساختمان ها) این سرباز متفاوت است. در واقع این سرباز زمانی هدفی رو انتخاب میکنه که معیار های زیر رو داشته باشه:

الف) تخریب بیشترین تعداد ساختمان در موقعیت جدید.

ب) طی کردن مسافت کم برای رسیدن به موقعیت جدید.

البته دو معیار بالا اولویت ندارند چون میتونن روی هم تاثیر بزارن! مثلا تخریب سه ساختمان (چسبیده به هم) با فاصله 10خانه، امتیاز کمتری نسبت به تخریب یک ساختمان در موقعیت کنونی دارد(فاصله 0 خانه). ولی اگر همان سه ساختمان (چسبیده به هم) نزدیک تر باشد قطعا انتخاب خواهند شد (مثلا فاصله 1 باشد).

این در صورتی است که سایر سرباز ها تنها اهدافی را انتخاب میکنند که مسافت کمتری به آن دارند.


نکته های مهم در استفاده از والکیری:

۱ـ به دلیل مشخصات این سرباز در صورتی که می خواهید یک اسپل انتخاب کنید، حتما اسپل بنفش(Rage) انتخاب کنید. در صورتی که دو اسپل برای والکیری ها در نظر گرفته اید، هر دو بنفش باشند و در صورتی که سه اسپل در نظر گرفته اید یکی اسپل زرد/سلامتی/جون باشد و دو اسپل دیگر بنفش.(اسپل بنفش/Rage هم Attack Speed و هم Movement Speed میدهد که تاثیر زیادی روی سرعت تخریب این سرباز میگذارد و نیز باعث عبور از روی فنر ها هم میشود.)

۲ـ هیچ وقت بدون داشتن مقدار کافی از والبریکر حمله ندهید. در غیر اینصورت حتما با حذف ساختمان ها، مسیر مناسب رو برای این سرباز های سریع باز کنید.

۳ـ به دلیل سرعت زیاد تخریب این سرباز ها میتونید قبل از رسیدن والبریکر به محل مورد نظر از اسپل جامپ استفاده کنید.

۴ـ حتما از گولم استفاده کنید تا میزان صدمه کمتری متوجه سربازان والکیری شود.

۵ـ برای بیس های باز استفاده از این سرباز متداول است، چون تخریب ساختمان ها سریع تر میشود; در صورتی که بیس (Base/Map) هایی که با دیوار کرت بندی شده اند، باعث کند شدن حرکت میشوند و حمله را با شکست مواجه میکنند.

۶ـ برای زدن گولم/ گالم از این سرباز استفاده نکنید.

۷ـ در مواردی بجای استفاده از جامپ میتوانید از اسپل سرعت نیز استفاده کنید.

۸ـ سعی کنید ویزارد ها را در دسته های شش نفره بفرستید تا هم مدیریت آسان شود و هم سرعت بالاتری در تخریب داشته باشند ونیز اسپل زدن راحت تر شود.

۹ـ برای زدن اتک های معمولی از این سرباز استفاده نکنید چون بسیار گران است.

۱۰ـ همونطور که در جدول بالا مشاهده میکنید، میزان افزایش HP در آپگریدهای ۱ تا ۴ به مقدار ۵۰ واحد در هر لول میباشد; در صورتیکه در آپگرید ۴ به ۵ این سرباز ۲۰۰ واحد است و به همین دلیل این آپگرید باید جزء اولین ارتقاهای شما در تاون حال 10 باشد.

۱۱ـ در صورتی که بیس باز باشد ولی فاصله ساختمان ها بیش از دو خانه از هم باشد، والکری از قدرت Wild Whirlwind نمیتواند استفاده کند و هر ساختمان را تک تک تخریب میکند.

۱۲ـ اگر به تاون حال 11 اتک میدهید، حتما توپخانه عقاب را تا رسیدن والکیری ها فریز کنید.


امیدوارم از مطالب لذت برده باشید نظر حتما بدید و اگه چیزی از قلم افتاده بگید تا اضافه کنم و اگه اشتباهی نوشته شده بگید تا اصلاح کنم.



مطالب پیشنهادی:

 آموزش کامل اتک فول دراگ (دراگون) برای تاون هال های 7 و 8 کلش آف کلنز قسمت اول

آموزش کامل اتک فول دراگ (دراگون) برای تاون هال های 7 و 8 کلش آف کلنز قسمت دوم

سرباز گالم در کلش آف کلنز Golem

همه چیز در مورد آموزش اتک گالم هوگ ویزارد (GoHoWi)

چگونه کلن وار آسان داشته باشیم کلش آف کلنز

نظرات  (۱)

۱۱ آذر ۹۵ ، ۰۸:۳۴ محمد کیان
خوب و کامل توضیح دادی. روش های حمله کردن با والکری رو هم کاش میزاشتی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی