تحلیل بازیهای آنلاین



تحلیل بازیهای آنلاین
آخرین نظرات



يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۳۵ ق.ظ

بهترین مپ وار تاون هال ۱۱

 

بیشتر بازیکن های کلش اف کلن توی بازی های وار فکر میکنند که نقشه اونها اهمیت نداره چون اون ها دو اتکمیزنند و در مجموع شش ستاره میگیرند و فقط سه ستاره از دست میدهند در صورتی که بار ها شاهد این بودند که با اختلاف یک ستاره بازی رو باختن. توی وار شما اگه یه مپ خوب داشته باشید میتونید تعداد اتک های بیشتری رو از حریف خراب کنید و این موضوع شما رو پیروز میکنه. همون اندازه که اتک زدن مهم هست مپ نفرات بالا همتاثیر داره توی پیروز شدن.

در ادامه مطلب به شما نشون داده میشه که چرا این مپ رو پیشنهاد میدم و چرا از ده ها مپی که توی سایر سایت ها بارها دیده و گیج کننده است برتری داره.

باتوجه به موقعیت تاون هال که بین دولایه دیوار محصور شده و با تله ها و اینفرنو محافظت میشه تا قهرمانان نتونند به راحتی اون رو تخریب کنند. ساختمونی بین دیوار ها نیست و بولر ها هم  کاری از پیش نمیبرند. تنها راه حمله یک پارچه و ترکیبی با کمک اسپل ها ویا اکتیو کردن قهرمانان هست.

این نحوه چیدمان حریف را تحریک به حمله هوایی نیز میکنه چون جهت سواپر ها پشت به تاون هال هست و این تله دیگری است چون حمله از گوشه بعد از هزینه کردن اسپل ها به صورت ناگهانی گسترده میشه و نیرو ها از مرکز بیس شروع به پراکنده شدن میکنند و شما راحت تر میتونید اونها رو بزنید.

نحوه قرارگیری سایر ساختمان ها به گونه ای است که حریف زمان کافی برای تخریب را پیدا نکند. از طرفی  توپخانه عقاب در مرکز بیس طراحی شده و باعث میشود وقتی حریف حمله را آغاز کرد و متحمل خسارت شد در مرحله دوم و با نیروی کمتری با توپخانه مواجهه شود.

به صورت کلی دو نوع حمله به مپ های تاون هال ۱۱ متداول هست 

۱_ اتک با بالن و الکترودراگون

۲_اتک با کویین واک و نیز ترکیب آن به بولر و ویچ یا بولر و پکا(PEEKA SMASH)

قرار دادن انبار ها مین ها و آرچر تاور ها باعث میشود تا حریف نتواند به راحتی از الکترو دراگون ها استفاده کند و محاسباتش را برای زدن حاشیه مپ بارها باید تغییر داده و نیرو اضافه کند. طراحی به صورت نامتقارن است تا حریف مجبور به حمله گستره از ابتدای بازی شود.

قرار دادن فاصله های وسط نقشه موجب میشود تا الکترو دراگون ها نتوانند ظربات رعد زنجیره ای وارد کندد و این کار باعث کندی آنها در پیشروی میشود.

 

 

نحوه قرار گرفتن اینفرنو تاور ها واقعا خطرناک است چرا که نیروهای پیاده توانایی تخریب آن را نخواهند داشت و الکترو دراگون ها هم با ظربات به سایر ساختمان ها آنها را نمیتوانند از میان ببرند.

کویین واک و زدن تاور در صورت حرفه ای بودن حریف امکان پذیر است ولی برای این کار نیاز به سربازان اضافه و نیز اسپل ریج دارد که این اسپل تنها برای زدن تاور استفاده میشود و سایر ساختمان ها در امان ضربات کویین واک هستند.

 

در صورت حمله از نواحی دیگه سواپرها میتونند هیلر ها و بالن و الکترودراگون ها را اذیت کنند و برای این یونیت های کند تغییر مکان بدون اسپل ملال آور خواهد بود.

 

 

حمله از پایین همونطور که گفته شد میتونه سه ستاره رو برای حریف به یک رویای دست نیافتنی تبدیل کنه و این رویا برای تاون هال ۱۲ ای که با الکترودراگ مکس حمله میکنه هم رویایی دست نیافتنی میشه.

 

خوب شیرینی این مطلب شیرین هم به مپ اش هست که با یک کلیک کپی میشه.

برای دریافت مپ وار بالا اینجا کلیک کنید.

 

در صورتی که تمایل به استفاده مپ مناسبی برای مپ تروفی تاون هال ۱۱ هستید اینجا کلیک کنید.

 

نظر یادتون نره.

 

منابع www.allclash.com

نظرات  (۲)

سلام من اینو کپی کردم ولی این مپ نیست یکی دیگست ممنون میشم درستش کنین

پاسخ:
به زودی اصلاحش میکنم.

مپ بیلدر بیس تاون ۹ هم جدیده و خودم چکش کردم حتما تستش کن. الان آخرین مطلبم هست.
برادر درست شد. مپ قبلی مپ تروپی بود قرار بود جایی استفاده اش کنم. لینکش رو تا مطلب گذاشتم خواستی استفاده کن.

اصلاح شد...

چیدن مپ هایی که خیلی ساختموناش پراکنده هستن رو دوست ندارم. خیلی سخت و حوصله سر بر هستن.

پاسخ:
سلام علی جان
واقعا دمت گرم اول اینکه اصلا توضیحات رو نخوندی چون این مپ ها که پراکنده ساخته میشن ارزش بیشتری دارن و کاربردی تر هستند تا اون هایی که متمرکز ساخته میشن.
دوما برادر نقازی به چینش ساختمون ها به صورت دستی نیست ته مطلب لینکی قرار دادم که از طریق اون میتونی مپ رو کپی کنی و مستقیما وارد بازی بشی و با یکی دو تا تاچ از مپ استفاده کنی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی