تحلیل بازیهای آنلاین



تحلیل بازیهای آنلاین
آخرین نظرات



جمعه, ۳۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۳۳ ق.ظ

این مطلب در مورد تمامی اتک های کلش آف کلنز میباشد(اتک به گوبلین ها، اتک به سایر بازیکنان در اتک های معمولی و نبرد بین قبایل) 

با گرفتن اولین ستاره در اتک شما پیروز میدان خواهید بود.

1_ با زدن ساختمان تاون حال (Town Hall) شما یک ستاره میگیرید.

2_ با زدن پنجاه درصد از ساختمان های دشمن شما یک ستاره خواهید گرفت.

3_ با زدن تمامی ساختمان های حریف ( یعنی هم ستاره تاون حال را گرفته اید و هم ستاره پنجاه درصد) شما ستاره سوم را کسب خواهید کرد. شما نیازی به زدن قهرمان ها و یا سربازان داخل کستل حریف برای کسب سه ستاره ندارید یعنی درصورت زدن تمامی ساختمانها بدون توجه به زنده ماندن سربازان حریف یا قهرمانان شما سه ستاره را کسب خواهید کرد.

محاسبات بازی کلش آف کلنز

بعد از انجام هر نبرد شما پاداشی دریافت خواهید کرد. که در زیر به آنها اشاره میکنیم:

ٌٌٌWWW.ToGame.ir

پاداش منابع در اتک معمولی:

 علاوه بر پاداشی که در زمان انتخاب حریف نمایش داده شده و شما آنها را با زدن انبار و کالکتورها و ... کسب میکنید در پایان اتک، پاداشی از سمت خود بازی به شما داده میشود که میزان این پاداش بسته به سطح کاپی که شما در آن هستید تغییر میکند.

شما با زدن بیش از 70% ساختمان های حریف، تمام این پاداش را کسب خواهید کرد و در صورت کسب کمتر از 70% امتیاز تخریب پاداش شما کم خواهد شد.

پاداش منابع روزانه:

با گرفتن پنج ستاره از اتک های معمولی میتوانید این پاداش را دریافت کنید و میزان این پاداش بستگی به کاپ شما دارد. هرچه کاپ بالاتری داشته باشید جایزه روزانه شما بیشتر خواهد شد. جایزه روزانه تا پایان روز بعد قابل دریافت است یعنی در صورتی که شما یک روز بازی نکنید میتوانید فردای آن روز دو بار جایزه روزانه دریافت کنید.

پاداش منابع در اتک وار:

این پاداش شامل دو قسمت است:

۱ـ مقدار ناچیزی منابع با زدن انبار های حریف در اتک های کلن وار میتوانید بدست بیاورید.

۲ـ در کلن وار هنگامی زدن اتک برای شما آزاد میشود هر بازیکنی با انتخاب یک حریف از نقشه کلن وار میزان پاداش بازی در ازای شکست دادن حریف را میتواند مشاهده کند.

 اندازه  این پاداش با توجه به قدرت شما و حریف متفاوت خواهد بود امکان دارد حریف دارای تاون هال هشت باشد در صورتی این بازیکن توسط یک تاون حال 10 مورد بازدید قرار بگیرد پاداش کمتر نشان داده میشود و در صورتی که تاون حال هفت بازدید کند پاداشی متفاوت خواهد دید. همچنین سطح ساختمان های دفاعی حریف به سطح ساختمان های شما و لول کلن شما در میزان کسب پاداش موثر است.

نکته پاداش منابع:

الف) در صورت پیروزی کلن شما در نبرد تمام پاداش ذکر شده به شما تعلق خواهد گرفت و در صورت شکست مقدار اندکی از این پاداش به شما داده خواهد شد تا اندکی از خسارات شما را جبران کند.

ب) شما نیازی به گرفتن تمام ستاره ها ندارید و در صورت کسب یک ستاره (ستاره سفید یا ستاره خاکستری) کل پاداش با توجه به نکته الف به شما داده خواهد شد.


پاداش منابع در اتک های آموزشی به گوبلین ها:

هنگامی روی نقشه گوبلین ها قرار میگیرید با کلیک کردن روی شهر های گوبلین ها منابعی به شما نشان داده میشود که این منابع در واقع تمام پاداشی است که شما در نبرد با این موجودات کسب خواهید کرد. این منابع در انبار های گوبلین ها قرار دارد و شما با حمله به این انبار ها میتوانید منابع را بدست آورید. این منابع دیگر جایگزین نمیشوند.



مطالب پیشنهادی:

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی