تحلیل بازیهای آنلاین



تحلیل بازیهای آنلاین
آخرین نظرات



سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۳۹ ق.ظ

چگونه تجهیزات قرمانان موبایل لجند را تغییر دهید

 

سه روش کلی برای تغییر تجهیزات قهرمانان در بازی موبایل لجندز وجود داره.

۱_ در روش اول شما پیش از درخواست دادن برای ورود به بازی باید تجهیزاتتون رو انتخاب کنید، بنا به سبک بازی قهرمانان هم تیمی میتونید سه انتخاب برای هر قهرمان ایجاد کنید و در زمان مناسب ازشون استفاده کنید. مزیت این روش آزاد بودن انتخاب تجهیزات در ساخت یک بسته تجهیزاتی هست همچنین شما زمان خواهید داشت تا انتخاب تجهیزات ترتیب و ... را با حوصله بیشتری انجام دهید. این روش در اینجا شرح داده شده.

 

 

۲_ در روش دوم شما قبل از شروع بازی و تنها از دسته هایی که خود و یا دیگران ساخته اید میتوانید یکی را انتخاب کنید. در این مرحله شما زمان کمی خواهید داشت تا انتخاب مناسب را انجام دهید. برای دیدن کامل توضیحات اینجا کلیک کنید.

 

 

۳_ گاهی اوقات در هنگام بازی متوجه میشوید که ترکیب تجهیزات شما کارایی مورد نظر را ندارد لذا باید آن را تغییر دهید. برای این تغییر حتما جایی مطمئن را انتخاب کنید و تغییرات را اعمال کنید. این روش سخت میباشد ولی برای زمان هایی خواص بسیار کاربردی است. برای مطالعه این روش اینجا کلیک کنید.

نظرات  (۱)

۱۵ مرداد ۹۸ ، ۰۳:۱۷ وحید محمدی

سلام

 

ایکاش  بازیهای  آفلاین مثل  GTA  را  هم  تحلیل  می کردید .

 

من اصلا  از بازیهای  آنلاین سر در نمی آورم . 

 

 

پاسخ:

بازی های آفلاین خوبن و توش لگ نداری و راحت میشینی بازی میکنی.
قدیما بازی کردم ولی بازی آنلاین یه برتری نسبت به اون داره. اونم اینه که حریفت احمق نیست و یه رفتار ثابت از خودش نشون نمیده.
من هم فقط به خاطر همین این سایت رو زدم و سالهاست بازی آفلاین انجام نمیدم. هوش مصنوعی به اعتقاد من هنوز کامل نیست و تو بازی ها هم میتونی این رو ببینی. آدم تو بازی آفلاین دنبال باگ میگرده تا ازش سوء استفاده کنه و زودتر پیشرفت کنه و وقتی به پیشرفتش میرسه بازی براش مسخره میشه و میره سراغ یه بازی دیگه. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی