تحلیل بازیهای آنلاین



تحلیل بازیهای آنلاین
آخرین نظرات



سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۴۷ ق.ظ

نژاد توتن از نژاد های پر طرفدار این بازی است و اکثر بازیکنانی که غارتگران بزرگ این بازی هستند از این نژاد استفاده میکنند.

مصرف چوب این نژاد در اوایل بازی بسیار بالاست.دارای سربازان ارزان و با قدرت حجومی متوسط و سرعت جابجایی متوسطی هستند.

سرباز گرزدار تراوین

توانایی غارت 1/5 منابع داخل مخفیگاه ها:

 در سرور های اولیه این نژاد توانایی غارت 1/5 منابع داخل مخفیگاه ها رو داشت و این مقدار غارت یعنی تنها نژاد غارت گر بازی چون هنگامی فارم های بازی مخفیگاه داشته باشند بیست درصد منابع داخل آنها به غارت میرفته و تا هنگامی که این مقدار با تولید جایگزین شود زمان زیادی طول میکشید و در این زمان سایر نژاد ها اگر حمله ای میکردن منابعی بدست نمی آوردند. تا دوباره حمله ای از این نژاد غارت گر انجام بشه.

البته این نژاد آنقدر قدرت دارد که با حذف کردن این خصوصیت هنوز طرفداران بیشماری دارد.


سرباز گرزدار:

     این سرباز جزء نماد نژاد توتن شناخته میشود، با 250 واحد منابع برای ساخته شدن دارد و دارای قدرت حمله 40 و ظرفیت حمل 60 واحد می تواند به راحتی ساخته شود و در غارت منابع مورد استفاده قرار گیرد. به دلیل زمان کم در ساخته شدن و ارزان بودن همیشه میتوان برای آزار خطوط دفاعی دشمنان از این سرباز استفاده کرد همچنین میتوان از این سرباز برای پر کردن تله گول ها استفاده نمود.

از نقاط ضعف این سرباز قدرت کم این سرباز در مقابل حملات زمینی (20) و مخصوصا حملات سواره نظام(5) است به طوری که یک شوالیه سزار با قدرت حمله 180 میتواند 36 گرزدار را در حمله شکست دهد.


سرباز تبر زن:

    این سرباز با توجه به داشتن قدرت حمله 60 کمترین قدرت حمله را در میان سایر نژاد ها داراست.  میزان منابع درخواستی آن کمتر از سایر نژاد هاست.

جاسوس:

    جاسوس نسبتا ارزان دارد که رسیدن به آن در اوایل بازی بسیار سریع میباشد.

منجنیق:

    دارای منجنیق با قدرت بسیار پایین میباشد.(قدرت حمله 50 ولی در نژاد رومن 75 و گول 70 است)

دژکوب:

     قوی ترین دژکوب را در میان سایر نژاد ها دارد. و برای تخریب دیوار شگفتی جهان عالیست.

نیزه دار:

     قوی ترین نیروی دفاعی در مقابل حملات سواره نظام در میان سایر نژاد ها(60).

شوالیه توتن:

     این نیروی محاجم دارای قدرت متوسطی بین نژاد ها میباشد (150).

دلاور:

     قدرت دفاع 100 در مقابل زمینی ها را داراست و یک مدافع معمولی به حساب می آید ولی در مقابل حملات سواره نظام به شدت آسیب پذیر است. غارتگران حرفه ای از سرعت و ظرفیت بالای حمل این سواره نظام در غارت نیز استفاده میکنند.


دیوار گلی:

  این دیوار از دیوار رومن و گولم درصد دفاع کمتری را به نیرو ها میدهد ولی در شگفتی جهان به سختی تخریب میشود برای همین از این دیوار در شگفتی جهان استفاده میشود و موجب میشود تا استقامت در مقابل حملات بالا رود.

قهوه خانه:

این باعث افزایش قدرت سربازان در جنگ خواهد شد (1% برای هر سطح) ولی متاسفانه باعث کاهش قدرت چیف (رئیس) خواهد شد و منجنیق‌ها تنها قادر به هدفگیری تصادفی خواهند بود. 

فقط قادر به بنا کردن این ساختمان در پایتخت خود می‌باشید ولی تاثیر آن در کل امپراتوری (اکانت) خواهد بود. 


میر پدرام خاتم نژاد پاکزاد

نژاد توتن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی