تحلیل بازیهای آنلاین



تحلیل بازیهای آنلاین
آخرین نظرات



چهارشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷، ۰۳:۱۵ ق.ظ

بازی سقوط  ومپایر ها (خون آشام ها) یک بازی قهرمان محور (Hero Base) هست. ژانر بازی ایفای نقش و اکشن هست همچنین حدود زیادی هم بازی نزدیک به ژانر Survival Games طراحی شده.  بازی به زبان فارسی ترجمه نشده و یا باید انگلیسی متوسطی داشته باشید و یا تجربه این سبک بازی ها رو داشته باشید. (بازی هایی مثل WOW, Warcraft, Bite Fight, Gladiatus و یا هر بازی تک شخصیتی دیگه ای). 


تا امروز که مطلب رو مینویسم 50.000 نفر نصبش کردن و رتبه 4.7 رو از 5 گرفته. داستان بازی مربوط به حمله گروهی شیطانی به فرماندهی WitchMaster به روستای Vampier هست و طی این حمله روستا تقریبا نابود میشه و تنها بازمانده شما هستید که بعد از بدست آوردن سلامتی برای انتقام گرفتن وارد داستان بازی میشید و ....

در ادامه مطالب تصاویر بیشتر از مراحل بازی نبرد ها و آیتم ها مشاهده خواهید کرد.


محیط بازی:

شما در بازی وارد نقشه بزرگی میشوید که شامل شهرها، روستاها، جنگل ها، دشت ها و ... هست در حرکت کردن روی نقشه محدودیتی نخواهید داشت و بازی به طور کل Offline طراحی شده ولی برای ایجاد کردن حیجان بیشتر اتحادها، تالار گفتگو و نبرد های PVP نیز به آن اضافه شده تا بتونید خودتون رو با بقیه بازیکن ها محک بزنید. به نظر میاد بازی در ادامه بیشتر به سمت آنلاین شدن پیش بره و امکانات بیشتری برای شما فراهم کنه. هنگامی در خارج از شهر قدم میزنید به صورت اتفاقی بازی شما را وارد نبرد با موجوداتی (موش، گراز، گرگ، دزدان و جن ها و ...) میشوید و بعد از کشتن آنها تجهیزات پول و تجربه بدست میآورید. 



ماموریت ها و محیط بازی:

قهرمانان در این بازی با ارتقا سطح خود میتوانند مهارت های خود را افزایش دهند و از این مهارت ها در نبرد های PvP , PvM استفاده کنند. برای بدست آوردن تجهیزات قوی تر علاوه بر کشتن موجودات داخل بازی (Mob ها) میتونید در شهر ها پیش BlackSmit رفته و تجهیزات را خریداری کنید. شما در شهر ها میتونید ماموریت هایی دریافت کنید و با انجام دادن آنها پیشرفت سریع تری در بازی داشته باشید. این ماوریت ها میتونه از ملاقات افراد و یا جمع آوری هیزم و حتی کشتن باس های بازی باشه.


نبرد ها:
در هنگام نبردها شما تصویر زیر رو خواهید دید ضربه زدن به صورت نوبتی هست و با FP یا Focus point ها که در مراحل نبرد بدست می آورید میتوانید جادو ها و مهارت خود را استفاده کنید. همچنین اگرحریف از شما قوی تر باشد میتوانید با شانسی که بازی به شما میدهد از نبرد فرار کنید. در صورت مردن در نبرد های PvM شما با مرکز نزدیک ترین شهر بازخواهید گشت و مقدار کمی پول از دست خواهید داد و اگر در نبرد PvP باشید در همان مکان و با سلامتی ای که داشتید ظاهر خواهید شد.


سعی میکنم در ادامه چند مطلب دیگه رو هم در مورد این بازی بنویسم.

نقد بازی: 
گرافیکش متوسط هست ولی با داستان بازی همخوانی داره.
بازی نیمه آنلاین هست.
زبان فارسی نداره.
حرکت توی نقشه زمانبر است و چون پیدا کردن mob های بازی تصادفی هست بازی مقداری طول میکشه.
مناطق روی نقشه لول بنده نشده و باید با آزمون و خطا حرکت کنید.
بازی از لول 60 به بعد کسل کننده میشه
آیتمهای بازی منحصربه فرد و غیر قابل ارتقاء هستند

آخرین نسخه بازی 1.0.42

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی