تحلیل بازیهای آنلاین



تحلیل بازیهای آنلاین
آخرین نظرات



پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۵، ۰۳:۳۳ ق.ظ

با اولین ارتقا سربازخانه و رفتن به سطح دو این سرباز برای شما آزاد خواهد شد.

این سرباز Range Attack بوده و دارای خسارت کم و HP پایینی میباشد. تقریبا اولین سربازی است که بعد ارتقا دادن تاون حال باید آن را ارتقا دهید. در لول های یک تا هشت تاون حال در نبرد های معمولی خیلی استفاده می شود و این امر تا رسیدن به لول های بالا نیز ادامه دارد.



این سرباز کمترین میزان HP را در بین سربازان شما داراست ولی به دلیل Range Attack بودن میتواند اهداف پشت دیوار را بزند و یا در فاصله ای مناسب از قربانیان خود قرار گیرد طوری که در تیر رس ساختمان های دفاعی قرار نگرفته و امتیازات و انعطاف زیادی را در حملات برای شما ایجاد کند.

برای آموزش اتک با آرچر در کلش آف کلنز یا اطلاع از نحوه اتک و تکنیک های قابل استفاده با این سرباز و مطالب بیشتر به ادامه مطالب مراجعه نمایید.

همانطور که در مقدمه به آن اشاره شد مقدار HP این سرباز بسیار پایین است و به همین دلیل اهداف آسانی برای ساختمان های دفاعی به شمار می آید برای همین باید مواظب باشید تا در یک جا متمرکز نشن چون در این صورت با اولین ضربه مورتال همگی آنها خواهند مرد. پیشنهاد میشود همیشه نیروی تانک خوبی جلوی آنها قرار دهید تا مورد حمله ویزارد تاور ها و مورتال ها قرار گیرند و یا مین ها را نابود کنند. تا آرچر های اتکر بتوانند به خوبی کار خود را انجام دهند.

اتک فول آرچر:

از این روش به خوبی میتوان در حملات به تاون حال های 1 تا 5 بهره برد و از این جهت که با صرف الکسیر کم در نیرو سازی میتوان منابع بدست آورد برای خیلی از بازیکنان جذاب است.ولی در تاون حال پنج و بیشتر به دلیل وجود مورتال ها و ویزارد تاورهای متعدد کار سخت میشودمخصوصا اگر این ساختمان ها در مرکز باشند. دلیل آن دو عامل است :

۱ـ زمان زیادی صرف میشود تا آرچر ها به مورتال و ویزارد تاور ها برسند و در این مسیر تلفات زیادی میدهید.

۲ـ هنگامی آرچر ها از دیوار ها رد میشوند عموما از یک مسیر عبور میکنند و این باعث متمرکز شدن آنها در یک نقطه و ضربه زدن به یک هدف میشوند و با یک Splash Attack همه از بین میروند.

در حمله به تاون حال های 10 و 9 در صورتی که موتال و ویزارد تاور ها در کنار یکدیگر هستند میتوانید با اسپل ساعقه آن ها را مورد هدف قرار دهید ولی اگر از هم فاصله داشته باشند غلبه بر آنها دشوار خواهد بود. در صورتی که از کویین و هیلر استفاده میکنید میتوانید با این ترکیب ساختمان های دفاعی Splash Attack نزدیک دیوار رابزنید و بعد آرچر ها را بریزید.

تکنیک های کار با آرچر:

خالی کردن کستل:

سربازی ارزان برای این کار است و میتواند به دلیل خسارت کم زمان زیادی را صرف زدن ساختمان های گوشه بکند و سربازان کستل را به یک گوشه بکشاند.

همیشه ده آرچر اضافی همراه خود در نبرد ها ببرید به دلیل Range بودن میتوانند از مکانی دو از دسترس ساختمان های دفاعی اهداف خود را بزنند و شما را برای گرفتن 50٪ امتیاز بسیار کمک کند. از این روش تا تاون حال ده میتوانید قبل و بعد اتک استفاده کنید.

ولی اگر تاون حال 11 باشد بهتر است قبل اتک ساختمان های بی دفاع رو بزنید چون در صورت فعال شدن توپخانه عقاب و عدم انهدام آن دیگر شانسی برای تخریب ساختمان های بی دفاع را نخواهید داشت. به طور متوسط شما با این تکنیک میتوانید 6 یا 7% به درصد تخریب خود اضافه کنید.

کشتن دراگون داخل کستل با آرچر و یا آرچر و ویزارد یا آرچر و دراگ:

به دلیل Range بودن این سرباز و ارزان بودن آن شما میتوانید در کشتن دراگون ها بالن و سایر دفاعی ها از آن استفاده کنید به این ترتیب که اگر دراگون در کستل حریف بود آن را خارج کرده به گوشه ای دور از تیر رس دفاعی های حریف برده اسپل سم را زده و به سرعت زیر دراگون را با فاصله یک آرچر آرچر بریزید بعد ریختن پنج آرچر دو عدد ویزارد را دور از تیر رس دراگون قرار دهید (دراگون به کندی تک تک آرچر ها را میکشد و اتک های سنگین خودش رو که با Cold Down زیاد میزنه حدر داده و در این زمان سایر سربازان آن را میکشند این کار را با ترکیب آرچر و دراگون هم امتحان کنید.)

کشتن هفت جاینت سطح هشت با پنج آرچر و یک اسپل سم:

جاینت ها را به گوشه ای دور از تیر رس دفاعی ها بکشانید سپس اسپل سم را کمی جلوی پای آنها بیاندازید جاینت ها شروع به خارج شدن از محیط سم میکنند در این لحظه یک آرچر در طرف دیگر قرار دهید و تا جاینت ها خارج شدند دوباره اسپل بعدی تامرگ جاینت ها فرا رسد. کم ترین مقدار آرچر برای این کار چهارتا هست یکی کشاندن و سه تا بازی دادن جاینت ها(رکورد شخصی).


مطالب پیشنهادی:

 آموزش کامل اتک فول دراگ (دراگون) برای تاون هال های 7 و 8 کلش آف کلنز قسمت اول

آموزش کامل اتک فول دراگ (دراگون) برای تاون هال های 7 و 8 کلش آف کلنز قسمت دوم

همه چیز درباره سرباز والکری (والکیری Valkyrie)

سرباز گالم در کلش آف کلنز Golem

همه چیز در مورد آموزش اتک گالم هوگ ویزارد (GoHoWi)

چگونه کلن وار آسان داشته باشیم کلش آف کلنز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی