تحلیل بازیهای آنلاین



تحلیل بازیهای آنلاین
آخرین نظرات



دوشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۸، ۰۳:۴۶ ق.ظ

 

 

همونطور که میدونید قبل از شروع بازی میشه آیتم های قهرمانان رو تغییر داد. به طور مثال من قهرمان محبوبم Franco رو برداشتم و هم تیمی های من هم قهرمانانی غیر تانک برداشتن خوب حالا تایمر بازی تموم میشه و بازی قهرمانان حریف رو نشون میده متوجه میشم که تیم روبرو قهرمان Attacker نداره و همه یا Tank هستند یا اینکه Mage خوب وقتی تو این شرایط باشید باید سبک تجهیزات دفاعی رو روی Mage Defence ببندید ولی شما در ابتدای بازی دو آیتم برای ترکیب تجهیزات قهرمان انتخاب کردید که خسارت های فیزیکی رو دفاع میکنند!!! پس عملا جلوی Mage ها شما کارایی ای ندارید؟!!!

نگران نباشید شما در حین بازی هم میتونید ترکیب تجهیزاتتون رو انتخاب کنید. فقط مقداری نیاز به دقت بیشتری توی انتخاب ها دارید.

من به طور معمول این کار رو برای Franco هر بار انجام میدم. دلیلش اینه که میزان مانای کمی داره و البته مصرف مانای زیادی هم داره برای همین وقتی توی بازی میام ابتدای کار که 300$ پول دارم دو آیتم پیشنهادی رو خرید نمیکنم و روی نوشته پول در تصویر بالا کلیک میکنم تا صفحه زیر باز بشه.

 

 

شماره 1 منوی خرید (Shop) هست و شامل Recommend که لیست تجهیزات انتخاب شده من هست رو نشون میده. و سایر گزینه ها در این قسمت که همه تجهیزات بازی رو به صورت دسته بندی شده بهتون نمایش میده.

شماره 2 جایی هست که آیتم ها رو نمایش میده و این نمایش متناسب با دکمه قسمت شماره یک تغییر میکنه.

شماره 3 شامل ریز تجهیزات بکار رفته برای تهیه آشتم انتخاب شده در شماره 2 هست.

در زیر هم تجهیزات موجود قهرمان در بازی رو نمایش میده.

 

من روی آیتم Endless Battle کلیک میکنم تا ریز تجهیزاتش سمت چپ نمایش داده بشه.

 

 

توی شکل بالا ریز آیتم ها نشون داده شدند و در زیر اونها توضیحات مربوط به آیتم نشون داده شده چیزی که دنبالشم +25 Mana Regen هست.

توی شکل چیزایی که توانایی خریدشون رو دارم روشن تر نمایش داده میشن. روی دو گردنبند کلیک میکنم و دکمه Buy رو میزنم و برمیگردم به بازی.

 

در صورتی که هدف شما خرید آیتم دیگه ای هست مثلا خرید تجهیزات دفاعی Mage ها باید روی تب Defense برید آیتم رو انتخاب کنید و مراحل خرید رو فقط از همین روش انجام بدید تا آیتم رو کامل بخرید.

 

امیدوارم مطلب مفید بوده باشه.

برای دیدن روش های سه گانه تغییر تجهیزات در بازی موبایل لجند کلیک کنید.

 

 

نظرات  (۱)

۰۳ فروردين ۹۹ ، ۱۶:۰۱ مهدی رحیم پور

چطوری زبون بازیو از عربی ب اینگلیسی تبدیل کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی